Gå til innhold

SEs nye kamerakonge i butikkene


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å anskaffe meg denne telefonen, men jeg har ett spørsmål til de som har den eller evt. har prøvd en:

 

Finnes det små hull i telefonen der lyden fra høytalerene kommer ut, eller andre plasser på telefonen?

Jeg har en Nokia 6110 navigator fra før, på den er det store hull bak på dekselet for å få bedre lyd, men jeg jobber som CNC operatør og det som har skjedd er att jeg får av og til metalspon i mobillommen på arbeidsbuksa, dette faller da inn i disse hullene bak på telefonen og forsvinner inn i telefonen pga. magneten i høytaleren. Lyden i telefonen er nå helt forferdelig stygg. Jeg bruker også kamera på telefonen ganske hyppig, og det kameraet som er på Navigatoren er rett og slett ELENDIG, autofokus er ett must for å få pene bilder!

 

Jeg tenkte derfor å bytte den ut me SE K850i, men dette skjer bare viss jeg slipper samme problemet som med Navigatoren, jeg forstår att telefonen sannsynligvis ikke er helt tett, bare den ikke har slike "gigantiske" hull som er bak på min nåværende telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...