QBab Skrevet 22. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) **Viktig melding** Halloen karer, QBab har funnet ut at han er en meget travel mann og har dessverre ikke tid til å administrere Quack Attack lengre. Så nå lar jeg "ansvarets gyldne stokk" hoppe over til Macisum (Mr.Fiskum) Scorpionen og Leizurman. Det går nok så bra så, happy hunting gutter Endret 22. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 We will miss you! Det var digg å spille med deg Qbab Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg kommer sikkert til ¨spille med dere ved senere anledninger. Når ting roer seg litt Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Spiller dere i noen ladders, eller har dere noen planer om å gjøre dette? Jeg har forresten sendt en søknad til Mr. Fiskum nå. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 QA forslag Q kan være... Quail (tappe/miste motet) Quake Quest ( Question (spørsmål) Quick (rask) Qualified (kvalifisert) Quiet (stille) Quip (spydig eller sarkasme) Quit (slutte) Quiz A kan være Assassin(s) Atack Asswoppi'n kan være mye... Forslag på noe som passer sammen...... nice Quiz Assassin's (answer me or your dead) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Qualified A noe.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Vi har skiftet navn for en sund siden.. Quack Attack (som forøvrig var et spill til Play Station, sinna Donald....) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Kom ikke det spiller med i et donaldblad da? Demo eller no slikt, jeg tror jeg husker det. :!: Var til pc da.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Onsdag 20.00 nå... Håper det kommer noen... Men jeg kommer ikke inn på ventrilo rommet....? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Har veldig lyst å være med.. Spiller mildt sagt jævlig mye. Her er beviset, sjekk antall spilte timer. http://steamcommunity.com/profiles/7656119...03333/stats/TF2 Den som skulle ha ansvaret, kan du ta kontakt hvis du skulle være interessert. Fyller alle kriterier uten problem. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Hei. Etter at jeg og Leiz har funnet ut at det gikk litt til helvett med Qbabs Army, så har vi bestemt at vi starter allt på nytt. Det som gikk galt sist var at ingen stillte opp når vi skulle ha "gaming-kveld" og allt ble bare kaos. I denne clanen så skal vi bare ha folk som gidder å spille og gidder å stille opp når vi ønsker det. Ingen vil få fast plass med en gang, (Uten Leizureman, Scorpioen og meg såklart. Og vi vil forresten være admins) vi vil prøve å spille i en stund med dere så får vi se om dere er aktive/gode nok til å være med. Pm meg eller Scorpioen84 for å få bli med. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg er fremdeles interessert i å være med. Jeg spiller ganske mye og er erfaren med alle klassene. Ellers er jeg 18 år, har mic og er som sagt aktiv, så jeg tlfredstiller de kravene, hvis de fortsatt gjelder da Kan legge ved TF2 statsene mine, hvis det har noe å si: http://steamcommunity.com/profiles/7656119...96410/stats/TF2 Si ifra når vi kan spille, så skal jeg være der Gidder ikke å sende en ny pm, men jeg vil bare si ifra at jeg fortsatt er interessert. P.S: Skal klanen endre navn, eller vil den fortsatt hete Quack Attack? EDIT: Dere kan legge meg til som Man_Nr1 på steam. Endret 30. november 2007 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Alt gått til helvette med quack attack eller? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 For min del er det spillet som ikke klarer å engasjere til videre spilling... Gameplay er alt for tilfeldig å lite engasjerende etter "grafikkwowen" har gått over... Back to Day Of Defeath Source for min del... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Alt gått til helvette med quack attack eller? Gått forbi helvette, kommer snart til kina Jeg gidder ikke noe mer, spawntime irriterer meg så inni granskauen, er liksom ikke noe artig å vente i 20 sec på å få spille, for så bli skutt i mellom øya av en slemm sniper og vente i 20 sec igjen.. Jeg går tilbake til cs spilling, finne meg en finfin clan å ha det artig Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 fiikk xbox til jul, no more pc spilling xD Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Alt gått til helvette med quack attack eller? Gått forbi helvette, kommer snart til kina Jeg gidder ikke noe mer, spawntime irriterer meg så inni granskauen, er liksom ikke noe artig å vente i 20 sec på å få spille, for så bli skutt i mellom øya av en slemm sniper og vente i 20 sec igjen.. Jeg går tilbake til cs spilling, finne meg en finfin clan å ha det artig Huh, er det kommet ny spawntime regler? Det var da ikke 20 sekunder før =/ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 kommer ann på serveren.. noen har 20sec noen har 15, 10,5,2,0 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 10 sec spawntime er perfekt synes jeg. Da får du igjen litt for å drepe en fyr ved at han er borte fra slagmarken littegranne i hvertfal, men samtidig uten at det irriterer for mye mens man selv venter på å få spille. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Personlig foretrekker jeg å vente de 10-20 sekundene det tar å spawne, fremfor å måtte vente en runde på cs. Er forsåvidt enig med Alt-ctrl. 10 sek er ganske passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå