Gå til innhold

TF2 "Hardcore" klan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjeder meg litt på kvelden, tenkte jeg skulle lage noen tips.

De fleste her vet sikkert om de, men uansett.

 

 

Dispencer havoc

Denne er for Heavys og Pyros.

Den fungerer best om du får en engy til å sette opp dispencer der du vil.

Still deg ved en dispenceren som er satt opp på ett strategisk sted. På den måten kan du skyte konstant uten å måtte reloade, dispenceren putter kulene rett inn i Sasha mens du skyter (Sasha er navnet på gunnern :!: ).

Det samme gjør den med flammekasteren, noe som gjør at du kan spre flammer rundt sentryene og det som er slik at ingen spys får gjort noe uten at alle ser at de brenner.

 

Veldig effektivt.

 

Tanks

Her må det litt god gammeldags teamwork til. To heavys, og tre medics, den tredje medicen healer de andre medicene, og gir invuln hvis han kan det. Bryter ned de fleste forsvar. En heavy og to medics gjør rimelig heftig skade det og.

 

Skade seg selv med vilje

På kart der man får et minutt på å forberede seg er dette en god ide i starten hvis en på laget ditt er medic.

Start som Soldier eller demoman, helst soldier. Skyt raketter ned i gulvet slik at du blir skadet (eller sticky bombs), la medicen heale deg. På den måten gjør du at medicen når über charge MYE kjappere enn ellers. Hvis du er medic pass på å heale de som skyter seg selv.

 

Usynlig drapsmann

Som spy, før du knivstikker noen så pass på at du kan cloake over lengre tid. Med en gang du har drept stakkaren så trykk på høyre musetast, gjør du det riktig kan du drepe en engy, gjøre deg usynlig uten at sentryen får tatt deg.

Den begynner å skyte, men slutter så fort du er blitt usynlig.

Grei måte å ta bort gode engys på. Men jeg tror ikke det går mot den beste sentryen.

 

Spre sticky bombene

Som demoman, pass på at du sprer stickybombene over et visst område, har sett mange demofolk som har lagt alle stickybombene i én haug. De trenger ikke ligge helt i nærheten, sprer du de nok kan du ta skikkelig mange.

Tror jeg tok fem stykker engang, husker ikke riktig. Det var litt chill.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Er dette et prosjekt som fremdeles pågår?

 

Jeg har gått litt lei av pub-spilling selv, og merker at visst jeg skal fortsette å spille TF2, så trenger jeg noe litt mer organisert. Skal prøve å hoppe på en server med noen i QA engang hvis jeg ser dere på gjennom GB. Nicket mitt er Linkie.

 

Anyhow, spiller vel mest Soldier og Medic, kan ihvertfall det mest basice, men jeg har aldri vært noe mer en helt gjennonsnittlig i fps spill :p.

Lenke til kommentar

Dette virket interessant - som andre har nevnt så merker jeg at for å gidde å spille mer aktivt trenger jeg organisert spill.

 

Tidligere FPS-erfaring har vært OK - spilte en del FEAR og endte opp på et team som nå er top 3 i Europa.

 

Spiller som regel Scout/Spy, men tør påstå at jeg kjenner basics med de fleste klasser.

 

Har mikk, hvis jeg først begynner kommer jeg til å være aktiv nok, og kunne godt tenkt meg å prøve. :)

Lenke til kommentar

Hmm jeg har posta en tanke om GB klan, men siden denne er oppe og i de samme kretser så why not.. Jeg sjekka clanbase og de kjører 8on8 ladder så det vil jo være optimalt.. og ett godt antall members vil vel være rundt 20 stk da slik at vi kan spille mot hverandre og alikevel ha innbyttere..

Og navnet er ikke spess artig nå nei :)

 

Jeg foreslår Quit Asking som clan navn

 

ellers vil jeg som andre her gjerne bli med,

Alder 23

spillt QWTF som er den beste tidligere versjonen uten tvil..

men anng. aktivitet så vil jeg spille minst mulig egentlig :) så å få igang noen faste klokkeslett og dager er å foretrekke

Ellers så pleier jeg ligge på top 3 på serveren alltid så det mangler ikke på skillsa vil jeg tro

Jeg er ikke sikker hvordan det går, men vil tro jeg kan hoste VT til nøds i hvertfall.. sitter på lyse 6mb

 

nick ashwa

Lenke til kommentar
Hmm jeg har posta en tanke om GB klan, men siden denne er oppe og i de samme kretser så why not.. Jeg sjekka clanbase og de kjører 8on8 ladder så det vil jo være optimalt.. og ett godt antall members vil vel være rundt 20 stk da slik at vi kan spille mot hverandre og alikevel ha innbyttere..

Og navnet er ikke spess artig nå nei :)

 

Jeg foreslår Quit Asking som clan navn

 

ellers vil jeg som andre her gjerne bli med,

Alder 23

spillt QWTF som er den beste tidligere versjonen uten tvil..

men anng. aktivitet så vil jeg spille minst mulig egentlig :) så å få igang noen faste klokkeslett og dager er å foretrekke

Ellers så pleier jeg ligge på top 3 på serveren alltid så det mangler ikke på skillsa vil jeg tro

Jeg er ikke sikker hvordan det går, men vil tro jeg kan hoste VT til nøds i hvertfall.. sitter på lyse 6mb

 

nick ashwa

 

Høres bra ut :)

Siden jeg er sykmeldt kan sikkert MR.Fiskum sende deg en invite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...