Gå til innhold

TF2 "Hardcore" klan


Anbefalte innlegg

Damn!

 

Har lyst å få til noe på [QA] asså!

 

Vet at det kan bli jævli fett, jeg kan gjerne ta på meg ansvaret å få liv i klanen, og arrangere spillkvelder og slikt.

Hvis Masicum ikke orker så tar jeg gledelig over.

 

Hvis det er spawntime du plages med i TF2, hva med cs? Dør du der, så spawner du ikke før runden er over. Skjønte bare ikke helt det argumentet, dessuten er spawntime bare en bra ting. Det vet de som har prøvd 2Fort Instant spawn, Blir bare latterlig lange games av det. Men ja 20 sec. svir!

 

Men som sagt kan jeg godt ta initiativ å få liv i lauget!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også lyst, men det ser ut til at det bare er du, Leizureman og meg selv som fortsatt er interessert i spillet. Det ser derfor ut som at vi blir nødt til å rekruttere flere medlemmer hvis vi skal få til noe. Så vidt jeg vet er det bare seks medlemmer totalt nå, og siden tre er stort sett inaktive, er det bare tre igjen. Hadde vi blitt litt flere kunne vi jo også meldt oss på en eller annen ladder.

Lenke til kommentar

Kunne noen sette inn en liste over medlemmenes ingame navn? :p Ganske forvirrende.. Kjenner bare til folk via avatarer og SteamID. Det er en del aktive GB-folk, da. Så vi kan jo holde øynene åpne når vi spiller med dem. Jeg kjenner en durabelig god spy, forresten... FF63, om noen av dere har spilt med ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...