Gå til innhold

Den store hemmeligheten om Humlesnurr: Homo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt poeng.

Men publikum mottok det med applaus:

 

Rowling, 42, said if she had known that would be the response, she would have revealed her thoughts on Dumbledore earlier.

 

Men Fikk dette egentlig så mye oppstyr i mediene? jeg har kun sett disse mindre artiklene i Times osv, og på Potter-fan-sidene rundt om på internett, men jeg har ikke sett at det har blitt gjort noe særlig til oppmerksomhet rundt emnet i norkse medier?

Handelstanden gir F i Harry Potter. For noen år siden var det mulig å få kjøpt seg litt HP-stuff uten å måtte spesialbestille det fra sidene til WB. Da jeg skulle på release, var det ikke mulig å oppdrive en enste liten Harry Potter-artikkel som man kunne kle seg ut med e.l.

Det er bare HardCore fansen igjen, ser det ut som?

Lenke til kommentar

JA, lekene er greit nok, de er bare for å lure utav folk penger likevel, men det burde være NOE stuff til salgs. Du ser da hvor populære - de engelske, vaffal - bøkene er? Folk står i kø fra halv åtte til ett over ett på natta for å få tak i ROwlings verk! Her i norge også!

Lenke til kommentar

Juggel.. jeg mener ikke tannbørster med bilde av the golden snitch eller noe. Jeg tenker på ting som - jeg i hvertfall, og mange jeg kjenner - den litt mer entusiastiske fansen setter pris på, for eksempel t-skjorter, skjerf, sekker, etc. etc. og det er helt greit for meg om du synes at slikt er dumt, men som fan ville jeg likt å kunne kjøpe sånt uten å betale i dyre dommer for noe på internett, for så å betale summen en gang til i shipping. Jeg ville blitt veldig glad om jeg fikk f.eks. en DA (dumbledores army) messenger bag til jul, men det er det meget liten sansynelighet for, ettersom den ikke akkurat er direkte billig fra før og med shipping og moms og gudvethva i tillegg.

Lenke til kommentar

Gruppen som skulle ha kjøpt slikt kjøpte ikke slikt da det var mulighet, fordi det som en gang var til salgs var nettopp tannbørster, lego, dukker - ting som barn i alderen 5-12 blir happy for. Det som frustrer meg er at så få personer skjønner at dette er en serie som ikke er kun for barn! Det er sikkert like mange voksne som leser serien og koser seg med den som barn.

Og NEI, outland selger ikke slike effekter. Det er muligens en butikk i London som gjør det - uten at jeg er sikker - men jeg har ikke hørt om noen andre.

Lenke til kommentar

Mulig han er nevnt på trollmannskortet til Humlesnurr (sammen med sjokoladefroskene), og kanskje Hermine har nevnt ham. Men han kommer ikke fram før i den siste, nei.

Og boka er skikkelig bra, men du lese den på engelsk. den er 11 ganger bedre på engelsk, men om du først har lest den på norsk er løpet kjørt.

Lenke til kommentar
Mulig han er nevnt på trollmannskortet til Humlesnurr (sammen med sjokoladefroskene), og kanskje Hermine har nevnt ham. Men han kommer ikke fram før i den siste, nei.

Og boka er skikkelig bra, men du lese den på engelsk. den er 11 ganger bedre på engelsk, men om du først har lest den på norsk er løpet kjørt.

Takk for svar.

Er den mye bedre på engelsk enn norsk i forhold til de andre bøkene (engelsk enn norsk)?

Har liksom lest alle på norsk med de norske navnene osv.

Hvordan vet du at det er slik, har du lest på begge språka?

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...