Gå til innhold

dette er min hobby , hjemme bar .


miataturbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har dessverre ikke veggplass til flatskjerm eller no , men kan sette prosjektor på bordet å feste lerret i taket det går fint

Å JA jeg har selvfølgelig nesten alle fotballkanalene(viasat å canaldigital) holder på å legge kabler til prosjektoren nå slik at jeg får alle kanalene ned,er ikke no fet projektor men håper på bedre etterhvert :thumbup:

soffan er noe vi har fått , jæ... digg å sitte i , blir vel bytta ut den å etterhvert men det er ikke 1 pri :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bare synd at LFC er ute da, he he .. :) Neida, men fra spøk til revolver. Når har du fest?

Jeg kommer med fly fra Alta :D:woot:

Naboen har også en bar hjemme i stua, men den er kanskje 1/4 i strl av hva du har.

Meget pent gjennomført så langt - bare peis på med effekter, blir ekstra kos når det er dubbeditter, effekter og veggpryd overalt!!

Lenke til kommentar

Det der var sinnsykt stilig. Eneste minus var liverpool efekter, men hvilken rolle spilelr deT?

 

Saa du spurte etter glass. Hvordan glass? cocktail? vin? shottere? eller?

Uansett, jeg hadde tatt kontakt med spritimpot0rer. Naa veit jeg ikke kor i lande du bor. Men i oslo hvertfall har du jo en oppe i nydalsbyen, aa er det arcus det heter? den som ligger paa ulven?

 

Mulig di kan hjelpe deg. Med enten fete effekter eller andre ting.

 

Men beste tipse mitt er aa ta kontakt med hovedselskapet. Om du feks vil ha noen Vikingfjord glass. Send en mail til produsent av vikingfjrod osv.

 

Lykke til vidre med baren. Bilder er et must. Aa skulle hjelp trenges, bare sporr!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

lysene bak flaskene er led lys kjøpt hos ikea , fåes med 3 stk lengder i hver pakke men kan settes flere sammen , kjøpte selv 2 pakker så jeg har satt 5 stk lengder isammen , kan skifte mellom mange farver pluss 1 der den bytter mellom alle farvene ved gjevne mellomrom :!:

Endret av miataturbo
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...