Henrik C Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Snus, lett. Røyk er bare teit, mens snus er digg.
Lacim Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Snus. Takler ikke den motbydelige smaken og lukten av sigaretter. Ikke nok med at man får den i kjeften, det kommer også i lufta rundt deg, setter seg fast i klær og møbler. Når det i tillegg innebærer at man i de aller fleste tilfeller må flytte seg utendørs, ser jeg rett og slett ingen glede i å røyke. Har alltid en dåse løs- og posesnus i huset. Bruker løssnus når jeg sitter hjemme, men foretrekker pose når jeg er utendørs. Er mer lettvint å kvitte seg med posen, selv om det ikke smaker like godt som en løssnus man selv har baket med kjærlighet. Snusen går bare ut over seg selv, sigarettene forpester samtlige rundt deg i tillegg.
Tatt av vinen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Røyk, lett. Snus er bare teit, mens røyk er digg.
StupidNick Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Går mest i snus, men tar meg en røyk av og til
Deadringer Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Både røyker og snuser, men det er ingen tvil om at snusen er klart best.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 snus kan man ha på overalt, også i timen (bra for meg) Men røyk kreves det mye på, plass, lighter, begynner å lukte dårlig og dårlig ånde. Snus er greit og simpel
Dudelidude Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 VEl, jeg foretrekker, ingen av dem. Røyk og snus er kun penge drag fra lommboka, som blir brukt på drikke isteden
Complexity Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Snus, snus og atter snus Er ikke totalavhengig, bruker ca 2 bokser i uken. men må ha det, å er jeg fri så kolapser hele verden ^^ Kommer aldri til å begynne å røyke mange grunner til det, men den største er vel at pappa nylig fikk hjerteinfarkt av røyking, og holdt på å dø, så jeg kommer aldri til å røyke skal slutte med den snusen og.. men det utsettes jo hele tiden... edit: øøøh.. det ble skrevet 2 ganger.. snodige saker.. Endret 19. oktober 2007 av Complexity
JR Ewing Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Snus er bedre enn røyk. Og jeg bruker begge deler.
Heatsink Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er motstander av begge deler, men måtte jeg velge hadde jeg valgt røyk. Snus er kanskje ubetydlig mindre usundt, men det er vanvittig teit.
Zappza Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Røyk. Takler ikke snus. Tar meg heller en sigarett en-to ganger i uka.
Julian91 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 Snus eller røyk? Hva velger du? personlig er det snus som er favoritten, men gjør begge deler fast... Hm hm...Julian. Du bor vel ikke i Tromsø og har gått på Kroken Ungdomsskole? Hehe, nei. Jeg bor i Lillestrøm og går på Sørumsand vgs
Rescue me Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Snus, snus og atter snus Er ikke totalavhengig, bruker ca 2 bokser i uken. men må ha det, å er jeg fri så kolapser hele verden ^^ Å da er du ikke totalavhengig?
mushi Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Røyk er klart best, men jeg har sluttet helt med det, og snuser på fulltid.
StupidNick Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er motstander av begge deler, men måtte jeg velge hadde jeg valgt røyk. Snus er kanskje ubetydlig mindre usundt, men det er vanvittig teit. Ubetydlig er vel ikke akkurat riktig ord.
WD40 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Snus på hverdagene og røyk til fest Ettan går det i på snusfronten mens tar hva som helst av røyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå