Gå til innhold

BRA Multiplayer online spill (mmorpg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en stor fan av online multiplayer spill mmorpg (tror de var de), og vil gjerne ha noen hint fra dere andre om BRA spill :D

forresten, de er bare og drite i og si WoW (world of warcraft) fordi de spillet hater jeg besatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
forresten, de er bare og drite i og si WoW (world of warcraft) fordi de spillet hater jeg besatt.

Med det, så har du jo igrunnen eliminert massevis av MMORPGs, siden de fleste per dags dato er rimelig like. LOTR:O er jo bare WoW i en hobbit verden for eksempel, mens Tabula Rasa er en "sci-fi" versjon av det.

Skrevet (endret)

Håper for trådstarter sin skyld at han har spilt wow ja, siden han hater det. Et utmerket MMo, i likhet med Lotro. Hvert med sine styrker og svakheter.

Endret av M@R7!N
Skrevet

Du kan jo teste Anarchy Online Classic, som er gratis. Veldig fengende, men litt dårlig grafikk. Men spillbarheten er bra.

AO er mer egnet for voksne pga vanskeligheten. Og det er veldig mange hjelpsomme personer ingame, blandt annet de som er her på gamer.no forumet.

Skrevet

MMORPG er vel en litt lite veldefinert kategori; men det finnes jo en del bra spill. Kan f.eks. nevne Eve Online (www.eve-online.com) - et sci-fi MMO, som selv om det har en bratt læringskurve og har pågått i over 4 år, er genialt fremdeles.

Skrevet
jeg er en stor fan av online multiplayer spill mmorpg (tror de var de), og vil gjerne ha noen hint fra dere andre om BRA spill :D

Vil du spille et annerledes MMORPG spill, kjøp deg EvE online. Det er et vanskelig og avansert mmo, spekket med forskjellige livsmuligheter. Du trenger ikke spille det hver bidige dag, for du trener deg opp slik at du blir bedre når du er offline. Du skaffer deg selfølgelig mer penger du kan bruke når du spiller det mye da:)

PvP en er helt sinnsykt bra og grafikken er behagelig. Sjekk ut noen bilder av det på www.eve-online.com

Skrevet

Slenger meg på EvE jeg også. Dette spillet er så langt unna WoW du kommer. Veldig bratt læringskurve, men det er verdt det (synes jeg). PvP som faktisk betyr noe er utrolig digg. Men husk at hvis du ikke liker å bli ganket i WoW, så er ikke EvE noe for deg.

Hvis du ikke liker WoW, så tror jeg egentlig ikke LoTR er noe for deg. Spillet er bygd opp på samme måte (quests o.l).

Skrevet (endret)

Tabula rasa er vel i open beta, så det er det bare å prøve.

Selv venter jeg på Mythic's Warhammer Online. Om det blir bare en brøkdel så bra som DAOC var så er jeg i ekstase...

Av andre litt utradisjonelle MMOer så er vel WW2 online ennå aktuell eller?

Endret av MrLee
Skrevet
Eve-online er og blir ett niche spill. Så enten så hater du det, eller så elsker du det.

Korrekt, prøvde EVE Online etter jeg kutta ut WoW, syns det var helt forferdelig kjedelig. Jeg ga det en sjanse for all del, var med på den 14-dagers trial perioden, men måtte takke for meg etter 2 dager.

Skrevet

vorfor jeg hater wow ? et og ha spillt i litt over 1-2 år, finner jeg ut at jeg har 38 dagers ingame time, og at hunterer er totalt ubrukelig på mesteparten av serverne(folk vil ikek ha dem), og på min nåværende server ville ingen ha huntere til guilde, insatncer ELLER recuiment quest's til andre instancer.. er de rart jeg hater de ??

jeg har prøvd eve-online, syntes de virket kult nok, men veldig vanskelig og lære seg (jeg begynnte jo og forstå de), jeg fant en venn som hjelpet meg, men de var en trail account... de sa også at de var nærmest umulig og komme på høyde med de ''beste'', og fant også ut at jeg hadde rollet feil class for meg ^^... spørsmål.

Koster de mye ?

Hva Skal Man Satse på ? (jeg satset mining).

og kan du ha de MORSOMT der ??

Skrevet
vorfor jeg hater wow ? et og ha spillt i litt over 1-2 år, finner jeg ut at jeg har 38 dagers ingame time, og at hunterer er totalt ubrukelig på mesteparten av serverne(folk vil ikek ha dem), og på min nåværende server ville ingen ha huntere til guilde, insatncer ELLER recuiment quest's til andre instancer.. er de rart jeg hater de ??

jeg har prøvd eve-online, syntes de virket kult nok, men veldig vanskelig og lære seg (jeg begynnte jo og forstå de), jeg fant en venn som hjelpet meg, men de var en trail account... de sa også at de var nærmest umulig og komme på høyde med de ''beste'', og fant også ut at jeg hadde rollet feil class for meg ^^... spørsmål.

Koster de mye ?

Hva Skal Man Satse på ? (jeg satset mining).

og kan du ha de MORSOMT der ??

Hvis du ikke liker å rerolle, så bør du ikke spille MMOer i det heletatt?

Skrevet
Tabula rasa er vel i open beta, så det er det bare å prøve.

Selv venter jeg på Mythic's Warhammer Online. Om det blir bare en brøkdel så bra som DAOC var så er jeg i ekstase...

Av andre litt utradisjonelle MMOer så er vel WW2 online ennå aktuell eller?

Bare lurer; hvor kan jeg få lastet ned og testet denne open betaen av Tabula Rasa. Fant liksom ikke noe svært BETA banner på siden demmes. Visste ikke at Richard Garriot var involvert men husker UO. Hadde vært artig å testet dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...