Gå til innhold

Vengeful Gladiator Gear (Season 3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men matcher ikke arenaene gear/rateing sammen?

Ett 1300 R team møter aldri et 3100 Team.

 

Rank kjøpere vil man ikke møte på og siden dere mener han da er bedre så vil jo han ha høyere ranks også videre og de som synnes dette er uretferdig vil jo ikke møte han.

 

Jukseren vil jo møte gjevngode ikke juksere og bli eid.

Endret av War
Lenke til kommentar
Men matcher ikke arenaene gear/rateing sammen?

Ett 1300 R team møter aldri et 3100 Team.

 

Rank kjøpere vil man ikke møte på og siden dere mener han da er bedre så vil jo han ha høyere ranks også videre og de som synnes dette er uretferdig vil jo ikke møte han.

Jo, i teorien i hvert fall - men så er pvp langt mer enn bare arena.

Lenke til kommentar
Resillience, som etter min mening er det verste som noen gang har vært funnet på i PVP sammenheng, gjør at n00ben med kjøpt gear lever og gjør det mye bedre enn mange som ikke har gear. Resillience har etter min mening ødelagt pvp.

 

Resillience har reddet pvp. Det åpner for lengre kamper der folk må koordinere CC, og det skiller PvP gear fra PvE gear. Dessuten gjør det slutt på lolspeccs som PoM-Pyro

Lenke til kommentar
Resillience, som etter min mening er det verste som noen gang har vært funnet på i PVP sammenheng, gjør at n00ben med kjøpt gear lever og gjør det mye bedre enn mange som ikke har gear. Resillience har etter min mening ødelagt pvp.

 

Resillience har reddet pvp. Det åpner for lengre kamper der folk må koordinere CC, og det skiller PvP gear fra PvE gear. Dessuten gjør det slutt på lolspeccs som PoM-Pyro

 

Enig enig. Har ikke selv vært veldig aktiv PvP'er, men alt som reduserer flaks-faktoren i PvP er bra. Å critte mange ganger etter hverandre (som gjerne er det mest dødelige) er basert på at små sannsynligheter inntreffer, altså flaks. Resilence har minsket denne muligheten enda mer.

Lenke til kommentar
Du kan nok bruke de, men jeg tror du mister equipt fordelene. At bare statsa er igjen liksom...

Right, så High Warlord folka kunne ikke bruke det om de datt ned en rank?

 

Jeg vet om en Oldschool GM som downranket seg til private igjen og brukte alt gearet så de kunne iværtfall bruke det.

 

 

Flame on, hvis du mente det ironisk.

Lenke til kommentar

*mage cast fire blast*

*you gain nether protection*

*mage feel the effect of pressence of mind*

*mage cast pyro*

*immune*

 

/flex

 

digger å være destruction lock mot pompyro/shadow priest team ;D

 

Nok en håpløs recoloring. Yeah! Og ikke nok med det, men de fleste settene ser verre ut nå enn orginale T6.

Når jeg leste at skuldrene krevde 2000 rating fordi skuldrene er store deler av looken på en armor, så tenkte jeg at dette kom til å bli bra. Men 2000 rating for å få noen ufattelig dårlig recolor T6, hvordan i svarte kan en forsvare det?

 

 

er meninga at det skal være recolored, for blizzard ville at det ikke skulle være så stor forskjell om du PVP`er eller driver med PVE.. forskjellen skulle bare være statsa og bonusene

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Resillience, som etter min mening er det verste som noen gang har vært funnet på i PVP sammenheng, gjør at n00ben med kjøpt gear lever og gjør det mye bedre enn mange som ikke har gear. Resillience har etter min mening ødelagt pvp.

 

Resillience har reddet pvp. Det åpner for lengre kamper der folk må koordinere CC, og det skiller PvP gear fra PvE gear. Dessuten gjør det slutt på lolspeccs som PoM-Pyro

jepp.

 

Mitt lavnivå-PvE gear (dog epic) knuser Merciless gladiator-gear i PvE, til tross for at MG-gear har mye høyere itemlevel og krever mer innsats for å bli skaffet.

 

til gjengjeld er PvE-gearet mitt rimelig ubrukelig i Arena

 

bra move av blizzard

 

også bra at det aller beste PvE-gearet, som tross alt krever desidert mest innsats, fortsatt duger i PvP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...