Gå til innhold

Vengeful Gladiator Gear (Season 3)


Anbefalte innlegg

Synes resilience har ødelagt pvp, vi som ikke har noe bra gear har ikke sjangs mot de med bra gear. Selv om vi har skills.

 

Så synes resilience har tatt bort skill faktoren.

for det første:

hvis du mener at gear ikke skal spille noen rolle, så burde du spille noe annet enn MMORPG

man kan alltid slå en dårlig spiller, selv om han har det beste gearet.

 

for det andre:

resillience øker ikke forskjellen mellom en med godt gear og en med dårlig gear nevneverdig. En med bra gear har alltid hatt en stor fordel. Resillience har redusert flaks-faktoren.

 

Jeg vil faktisk påstå at resillience har gjort det lettere for folk med dårlig gear å slå en med bra gear, ettersom du har mulighet til å overleve lenge nok til at du kan bruke ferdighetene dine (du kan unngå at motstanderen med supergear trykker 1 knapp som gjør at han monstercritter deg for 3 millioner skade).

 

Folk finner alltid noe å klage på, men her er du helt på jordet.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pfft, de som ikke har resilience da? Da vil de med resilience gear ha STOR sjangse for å vinne.

Dersom "statsen" som er brukt opp på resillience hadde vært brukt på mer skade/crit, ville forskjellen vært større, ettersom resillience minker flaksfaktoren som oppstår ved crit.

Lavere flaksfaktor fører til høyere ferdighetsfaktor.

 

PvP hadde vært ulevelig for oss med dårlig gear uten resillience (tenk deg hvordan utviklingen var før resillience ble innført).

 

Det du egentlig klager på, er at folk med bedre gear, ikke resillience, har en fordel.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Vel, nå vil jeg påstå at en del av det å være god er å ta høyde for ting som at du kan bli critta.

Resillience fjerner som sagt flaks faktoren, greit nok det, men ting blir fryktelig forutsigbart. Og akkurat når ble det riktig at en priest tanker i pvp like godt som en 20k hp maintank tanker i Black Temple?

 

er meninga at det skal være recolored, for blizzard ville at det ikke skulle være så stor forskjell om du PVP`er eller driver med PVE.. forskjellen skulle bare være statsa og bonusene

De gode gamle pvpsettene hadde egen grafikk, så hvorfor ikke på arena settet nå som skuldrene krever 2000 rating?

 

Hvis du ikke har resilience gear, og ikke gidder å skaffe, skal du heller ikke klage.

Kan tenke meg at folk som ikke har drevet med arena siden sesong 1 vil finne det fryktelig demotiverende og til tider vanskelig å skaffe seg resillience til å kunne yte det som rettferdiggjør deres skill nivå.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Kan tenke meg at folk som ikke har drevet med arena siden sesong 1 vil finne det fryktelig demotiverende og til tider vanskelig å skaffe seg resillience til å kunne yte det som rettferdiggjør deres skill nivå.

 

Tull, hver season blir forrige arena sett billigere hos arena vendor, og settet før der blir liggende til honor kostnad. Du kan altså i 2.3 kjøpe arena season 1 settet for samme pris som de som spilte i season 1 måtte ut med for det honor settet med blå kvalitet, nettopp for at man skal kunne hente seg inn igjen.

Lenke til kommentar
Du kan nok bruke de, men jeg tror du mister equipt fordelene. At bare statsa er igjen liksom...

Right, så High Warlord folka kunne ikke bruke det om de datt ned en rank?

 

Jeg vet om en Oldschool GM som downranket seg til private igjen og brukte alt gearet så de kunne iværtfall bruke det.

 

 

Flame on, hvis du mente det ironisk.

 

Da er ikke du mye old-school. Det var faktisk tilfelle for de som var skikkelig old-school at om de mista ranken kunne de ikke bruke itemsa. På denne tiden kunne man faktisk kjøpe Grand Marshal-gear med Private rank også.

 

En liten morsomhet med dette var at når patchen der man måtte ha honor for å kjøpe ting, så kunne de som hadde tidligere kjøpt Grand Marshal/High Warlord-gear bare putte det på.

Lenke til kommentar

Svar til alle de som er usikre på dette med Vengeful gearet: Man må ha 2000 Personal rating for å kjøpe Shoulders, og 1850 for våpen. Men dette er kun når man skal kjøpe de, man kan gå under denne ratingen og fortsatt bruke de like fint, med alle stats og Equips som følger med !

 

Dette med personal rating for items er noe blizzard velger å gjøre sånn at en person ikke kan hoppe fra team til team og hjelpe hverandre. og at noobs som har +/- 1400 rating ikke skal løpe rundt med Season 3 Shoulders og våpen.

 

Man må altså ha litt skills! :) GL til alle med den nye arena sesongen !

 

- 70 Human Merciless Paladin.

Lenke til kommentar
Svar til alle de som er usikre på dette med Vengeful gearet: Man må ha 2000 Personal rating for å kjøpe Shoulders, og 1850 for våpen. Men dette er kun når man skal kjøpe de, man kan gå under denne ratingen og fortsatt bruke de like fint, med alle stats og Equips som følger med !

 

Dette med personal rating for items er noe blizzard velger å gjøre sånn at en person ikke kan hoppe fra team til team og hjelpe hverandre. og at noobs som har +/- 1400 rating ikke skal løpe rundt med Season 3 Shoulders og våpen.

 

Man må altså ha litt skills! :) GL til alle med den nye arena sesongen !

 

- 70 Human Merciless Paladin.

 

Hvordan vil dette egentlig fungere? Hvis jeg feks har en 'personal rating' på 1800 men sliter med å komme videre. Hva skjer med min 'personal rating' hvis jeg blir med i nytt team hvor vi går fra 1500 til feks 1800 (team rating)?

Endret av Mr. Cage
Lenke til kommentar

Personlig rating går bare etter hvilke kamper du har spilt selv, uavhenging av ditt team. Om du blir med i et lag med 2000 rating, kan du ikke kjøpe våpen før du SELV har spilt deg opp til 1850 rating. Det vil si du vil aldri kunne få de ved å tape i et bra team. Ratingen er forøvrig identisk med det laget får ved å vinne eller mister når du taper.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...