Instict Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan er forhåpningene til ACreed hos dere? Jeg hadde ingen store forhåpninger til dette før jeg såg Dagbladet.no Nå er mine forhåpninger blitt skyhøye, og jeg gleder meg til dette.
lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Samme gjør jeg! ser dødslekkert ut Men burde ikke dette være i Felles for konsoller? eller generelt om spill? ettersom det kommer på Xbox 360, PS3 og PC en stund etter...
Instict Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Skrevet 17. oktober 2007 Den burde kanskje det, kan rapportere til mod.
TronDoZY Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Mine forventninger e så høye at det er ekstremt. Jeg forventer en blanding av splinter cell og Prince of persia. burde bli bra!
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Har store forventninger til dette. Blir som et veldig tidlig Splinter Cell spill
_KroSjefen_ Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 eg har STORE STORE forventninger til dette spillet..!! alt fra, grafikk, gameplay, stemning, historie.. dagane går alfor seint no..
Budbringer Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 siden jeg først leste om spillet og fram til i dag, så har jeg hatt kjempehøye forventninger. De går bare opp og ikke ned. I og med at jeg gleder meg så mye til det, så har jeg bestilt limited edition
Toska92 Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Har hatt store forventninger frem til nå. Nå er jeg imponert nok til at jeg skal kjøpe det, men tror ikke forventningene blir noe høyere. Vet hva jeg liker med spillet, og tror ikke det kommer til å virke kulere før jeg først har det i handa.
_KroSjefen_ Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Har testet det og ja det innfrir :-) viss du har testet det så synes eg nesten du bør forklare litt kva du synes og kva du vart mest imponert over osv..
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg bare håper dem har gjennomført kampsystemet på en ordentlig måte, alt annet virker helt sinnsykt bra allerede.
garnok Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 etter å ha sett den siste gameplay videoen, ble ikke forventningene no mindre dette blir årets spill for meg. Selvsagt forhåndsbestilt
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Forhondsbestillte i går, Special Edition til 499kr fra Absoluttspill Må si eg ser frem til dette ja. men er det 9 eller 16 November spillet kommer?
Tomtruck Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Første gang jeg så bilder og leste om spillet trakk jeg bare på skuldrene, men etter å ha sett gameplay video'n har pipen fått en annen lyd. Har forhåndsbestilt og har STORE forventninger
BlastyTrasty Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Med så høge forventningar er fallhøgda ganske stor. Eg må sjølv innrømme at eg gledar meg stort til dette spelet - men er redd for ei utsettjing. Med tanke på at spelet skal være ute om 30 dagar, så burde det gått gull rundt no. Ein får sjå. Hadde ikkje gjort meg noko med ei utsettjing, då eg har meir enn nok med CoD4 og Mass Effect i november. Endret 18. oktober 2007 av Gaz West
Bruker-104685 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Mine forhåpninger til Assassin's Creed er veldig store nå, etter å ha lest en del previews så virke det som att dette spillet kan bli så herligt. Gleder meg stort ja!
Coffey Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Forhåpningene mine i starten var DRITSTORE, så leste jeg noen previews, da gikk den ned. Men etter å sett noen ingame filmer + lest på vg.no forhåndstesting, så gleder jeg meg noe sykt!
TheScorp Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Med så høge forventningar er fallhøgda ganske stor. Eg må sjølv innrømme at eg gledar meg stort til dette spelet - men er redd for ei utsettjing. Med tanke på at spelet skal være ute om 30 dagar, så burde det gått gull rundt no. Ein får sjå. Hadde ikkje gjort meg noko med ei utsettjing, då eg har meir enn nok med CoD4 og Mass Effect i november. Og her illustrerer du også mitt problem. Jeg er rett og slett redd for at forhåpningene mine kommer til å ødelegge spillet. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jo lett med masse forskjellige topics om det hver eneste dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå