Gå til innhold

PSdata - Seriøse folk liker vi :)


Anbefalte innlegg

Historien er forkortet men som følger:

 

Kjøpte meg en bærbar Acer Aspire 5102 fra PSdata sist høst.

Har hatt utallige problemer med blåskjerm på den, og har fått masse "grå skjermer" med striper, da må jeg dra ut batteriet så den slår seg helt av.

Har formatert vertfall 5 ganger uten at noe ble bedre av den grunn. Skulle egentlig sende den tilbake i januar men kunne ikke før i høst fordi jeg var avhengig av PC-en på skolen.

 

Jeg fikk nå før helgen igjen PC-en fra Acer, de hadde satt inn nytt hovedkort og kjøling. De hadde testa PC-en "hardcore" i nesten 2 døgn uten feil.

 

Nå etter en helg har jeg fått 5 blåskjermer og 2 "grå skjermer". Batteriet mitt har også sluttet å lade etter den var inne hos Acer, så nå må jeg bruke strøm hele tiden.

Så jeg ringte da til Acer Support og det var den verste supporten jeg har vært borti. Jeg forklarte problemet mitt og hun sa bare: "Send den til PCdata, det er de som skal fikse nytt batteri.

 

Så jeg sendte da en mail til PSdata og da fikk jeg til svar:

 

"Hei Espen!

 

Det var da dårlig, er ikke helt riktig at vi skal ta det, men men.

Vi tar den inn til rep som DOA maskin, noe som betyr at den blir satt først i køen for pc rep. så får vi håpe det ordner seg denne gangen.

Sender med vedlagt returnummer på egen mail =)"

---

Makan til god service gitt, skal også nevne att jeg fikk svar etter 10 minutter :thumbup:

Dessuten skal de betale frakten for meg.

 

Er virkelig fornøyd med jobben til PSdata, kjempe god service, i forhold til Acer som bare "sendte meg videre" uten å spørre etter et eneste spørsmål.

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suverent, sånn kan det altså gjøres :-)

 

 

Historien er forkortet men som følger: ...Makan til god service gitt, skal også nevne att jeg fikk svar etter 10 minutter :thumbup: Dessuten skal de betale frakten for meg. Er virkelig fornøyd med jobben til PSdata, kjempe god service, i forhold til Acer som bare "sendte meg videre" uten å spørre etter et eneste spørsmål.
Endret av langvandre
Lenke til kommentar

Må bare si at psdata har aldri skuffet meg. Flott service hele veien! Ser ut som at det finnes noen seriøse og snille folk i webshop bransjen ennå:thumbup:

 

De har kanskje ikke like stort utvalg som f.eks komplett, men de kommer ofte med gode priser og har veldig bra service.

 

For de som er interessert i RAM så har de 2GB sett med Geil 6400 ultra orange (4-4-4-12 800MHz) DDR2 RAM til 445kr. Kjøpte meg ett sett nå, slik at jeg har to sett og 4GB tilsammen;)

Lenke til kommentar

Har litt blandede erfaringer med ps. Bestilte en slimline dvd brenner til htpc der i fjor og det manglet selvfølgelig de små (2mm?) skruene. Ingen av databutikkene her i Trondheim hadde disse(?!) og psdata skulle ha 100 kroner + moms + frakt for å sende meg fire sånne. Jeg mener det hadde vært veldig god og billig kundeservice og dermed god butikk å dumpe 4-5 skruer i en konvolutt å sende meg.

 

Hele greia endte med at parterte en gammel radio og fant noen skurer som passet sånn høvelig:P

Lenke til kommentar
Har litt blandede erfaringer med ps. Bestilte en slimline dvd brenner til htpc der i fjor og det manglet selvfølgelig de små (2mm?) skruene. Ingen av databutikkene her i Trondheim hadde disse(?!) og psdata skulle ha 100 kroner + moms + frakt for å sende meg fire sånne. Jeg mener det hadde vært veldig god og billig kundeservice og dermed god butikk å dumpe 4-5 skruer i en konvolutt å sende meg.

 

Hele greia endte med at parterte en gammel radio og fant noen skurer som passet sånn høvelig:P

alså bulk dvd brenner også slim har IKKE noe skruer, det følger vanligvis med maskina eller kabinettet

alså bulk = bare brenneren ikke noe annet, kanskje noe bobleplast da :p

Lenke til kommentar

Brukte og handle med komplett før men eg godt over til PS data får godt no veldig fornøygt med dei, får alle pakkene eg bestiller der i frå levert med tollpost, kjem som regel dagen etter på. Så eg er veldig fornøygt med dei, så eg komer til og handle med dei konstant no. Har sikkert kjøpt får 70-80 000,- så lang i år med dei.

 

Desuten kjenner eg sjefen der veldig godt så handler alt gjennom han og får veldig god service og litt ekstra rabatt :D

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg fikk henta PC-en min der, og senere D-link routeren min. Men et er noen år siden nå da :p

 

Tror det går ann, men de skal nok egentlig ikke gjøre det. Bare fortalte selger at jeg ikke bodde så langt unna og kunne hente det etter jobb jeg ;)

 

Og det var visst helt i orden det :)

Lenke til kommentar
Vel, jeg fikk henta PC-en min der, og senere D-link routeren min. Men et er noen år siden nå da :p

 

Tror det går ann, men de skal nok egentlig ikke gjøre det. Bare fortalte selger at jeg ikke bodde så langt unna og kunne hente det etter jobb jeg ;)

 

Og det var visst helt i orden det :)

PS er politelige folk, som yter god service.

De er heller ikke så kresene på retur :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...