Gå til innhold

Hvorfor valgte du akkurat det brukernavnet?

Sonja84

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg lurer på bakgrunnen for hvorfor du har valgt nettopp det brukernavnet du har. Jeg ser så mange forskjellige til dels kreative navn, og lurer på hvordan dere har kommet frem til de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sonja84 fordi selv om jeg ikke heter sonja, er det en kjapp måte å fortelle leseren på at jeg er jente, 84 betyr rett og slett at jeg er 84-modell, he-he, altså at jeg er født i 1984. På den måten vet leseren med en gang at jeg er jente, og født i 1984.

Endret av Sonja84
Skrevet

Jeg var vel rundt 16 år gammel og digget tegneserien Spawn. I den serien er det en karakter som heter Curse som jeg syntes var ganske stilig og dermed fant jeg ut at jeg tar det brukernavnet her på hw.no.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

300px-Curse.JPG

Skrevet

Tilfeldig navnegenerator på nettet fra den gangen jeg leste ringenes herre, og slukte rått alt som hadde med LOTR å gjøre...

Vil uansett si at det er et fremskritt fra mitt gamle nick HanZilla :)

Skrevet

gikk med en tsjorte som det stod

tommy hilfiger

a>

og noen kompiser bare "det hadde vært j*vla kult og laget en tsjorte som det stod tommy Chilfiger på", og ffra da av ble jeg kalt chilfiger

Skrevet (endret)

Snobjorn: De tre første bokstavene i fornavnet og de fire første i etternavnet. Bortsett fra den siste o'en som egentlig er en ø. Snobjorn/Snøbjørn kan tolkes til Isbjørn...

Liker nicket ditt cecolon...

Endret av Snobjorn
Skrevet

hovedgrunnen er vel hvor lite kreativ jeg egentlig er :p

Gamle nickene mine var rimelig sugne, så jeg fant ut jeg likegodt kunne bruke etternavnet mitt.

Ikke et veldig vanlig etternavn

Skrevet

Jeg bruker PalWare på spillkonsollene. I de aller eldste spillene så la man inn kun tre tegn og da ble det PAL i stedet for det jeg heter;) Videre synes jeg WarioWare var ett kult spill. Siden jeg prøver å være hyggelig så synes jeg Pal beskriver meg mer en deathbloodkiller feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...