Gå til innhold

Førsteinntrykk av The Simpsons Game (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen var morsom, om ikke litt hektisk med alle de helsikes Crusty-dokkene som kommer etter en overalt. Kameraet ødela noe helt jævlig noen ganger, og det er sikkert ikke bedre på brett hvor man kan falle av plattformer og dø av det.

 

Skulle gjeeeeeeeeeeeeeeeerne sett noe lignende spill av Futurama. Der har man virkelig muligheten til å go crazy.

Det kom et Futuramaspill for ei stund siden, men det var vel helt uhyggelig dårlig etter som jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
Faen, er jeg SERIØST nødt til å kjøpe meg konsoll for å få spilt dette spillet? Da kommer jo det store dillemmaet: Når man skal kjøpe konsoll fordi man MÅ spille dette spillet, hva kjøper man så!?

 

Og som litt snacks:

Til dere som savner futurama:

SJEKK UT FUTURAMA RETURNS!

akurat det har jeg vist lenge....

fox kjøpte en ny serie av futurama sommeren 06

 

"Only on Comedy Central"

Kjøpte Fox en ny episode?

Lenke til kommentar
Nice spoiler... ville liksom finne ut hvordan den første Achievement var selv da men. :hrm:

 

 

Hvis du er så fin på spoilere så hadde det vel vert lurest å unngå reviews og skriverier om spillet i det hele tatt?

 

 

Ikke glem å holde skjerf for øynene på vei fra spillbutikken da.. Du vil vel ikke se på Coveret og bli spoilet?

Lenke til kommentar
Nice spoiler... ville liksom finne ut hvordan den første Achievement var selv da men. :hrm:

 

 

Hvis du er så fin på spoilere så hadde det vel vert lurest å unngå reviews og skriverier om spillet i det hele tatt?

 

 

Ikke glem å holde skjerf for øynene på vei fra spillbutikken da.. Du vil vel ikke se på Coveret og bli spoilet?

 

 

ja så du ser Achievements på cover du ja?. da er du ganske flink..

 

og hvordan skal man unngå denne?:

 

 

The Simpsons i spillform får deg til å le fra første stund. I det øyeblikket du trykker på kontrollerens startknapp har du låst opp dine første prestasjonspoeng. «Press start to play»

 

 

man ser jo ikke at dette er en spoiler før man leser "har du låst opp dine første presentasjonspoeng".. og hvorfor avsløre slik i en review på den måten. kunne jo heller ha skrevet "dere vil få en god latter av den første Achivementen" isteden for og bre ut hva Achievementen går ut på.

 

og såklart jeg vil lese reviews før jeg kjøper et spill jeg er usikker på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...