Gå til innhold

Gmail utvides


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk, fatter ikke hvorfor GMail bare gjør noe så usselt som dette. Jeg bruker per i dag 10MB av min plass, og jeg tør vedde på at _de fleste_ andre også bare bruker noe lignende. Om max-grensa øker fra 2.8gb til 3.2 spiller da ingen rolle. Skal de først øke den burde de bare gjort som Yahoo.

 

Og GMail burde uansett prioritert utvikling snart. Flere og bedre tjenester, bedre UI, bedre integrasjon med andre tjenester og gjerne raskere hastigheter hadde gjort seg.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne sett en oversikt over hvor mye plass folk faktisk bruker. Dette GB racet blir litt for dumt spør du meg.

 

You are currently using 218 MB (6%) of your 3212 MB.

 

 

Det er MEGET nyttig...

 

Her er min kvote: "You are currently using 982 MB (31%) of your 3138 MB." Og jeg hadde brukt mer om det ikke var for at jeg slettet endel mail en gang i blandt.

 

 

Og nei, ingenting av dette er ett resultat av ditt og datt plugin som kan gjøre gmail til online storage, alt er mail...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Hvis du snakker om imap, så har verken Windows ® Live® Mail © eller Yahoo-Mail støtte for dette heller..
Ja, snakker om IMAP, men nå snakker jeg også om klienter og servere - ikke tynne klienter slik du nevner.
Skulle gjerne sett en oversikt over hvor mye plass folk faktisk bruker. Dette GB racet blir litt for dumt spør du meg.You are currently using 218 MB (6%) of your 3212 MB.
Vel, det at folk har 3212 MB tilgjengelig betyr ikke at du har 3212 MB av plassen på G-mail serveren reservert til deg. Dersom alle g-mail kontoene i dag hadde brukt hele plassen hadde de for lengst sprengt serverne. Det er hva jeg tror da, mulig jeg tar feil der.
Lenke til kommentar
Her er min kvote: "You are currently using 982 MB (31%) of your 3138 MB." Og jeg hadde brukt mer om det ikke var for at jeg slettet endel mail en gang i blandt.

Og nei, ingenting av dette er ett resultat av ditt og datt plugin som kan gjøre gmail til online storage, alt er mail...

 

982MB ren tekst? Hvor mange år har det tatt deg å lese det?

Lenke til kommentar
Ja, men funker allikevel ikke. Jeg har prøvd på 3-4 forskjellige PC-er.

 

Jeg har satt det opp på 3-4 forskjellige pc-er og POP funker som bare det!

Du må bare lese veiledningen for hvordan det skal gjøres. Brukte sikkert 30 min før jeg fant ut av det første gang.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne sett en oversikt over hvor mye plass folk faktisk bruker. Dette GB racet blir litt for dumt spør du meg.

 

You are currently using 218 MB (6%) of your 3212 MB.

 

Jeg har brukt Gmail kontoen som backup av all mail siden 2005 (første i innboksen er fra 10 februar 2005) og bruker bare 110 MB (3 %).

Alle andre e-mail kontoer jeg har sender en kopi til gmail kontoen, og det er faktisk kjekt.

Greide å trykke på purge etter å ha merket over 1000 mail i innboksen min på webmail klienten jeg bruker til daglig. Der forsvant mail fra over ett år. Heldigvis har jeg kopi av alt på gmail...så ja, kjekt med en slik tjeneste.

 

Men om jeg trenger 3 GB....med min rate så fyller jeg innboksen min om 60 år eller noe :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...