Gå til innhold

Nå kan du selv endre visningsnavn (nick)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen, det er ikke noe nytt at man kan endre nick. Det er endret over 400-500 nick siden i vår alene, så det er ikke noe nytt fenomen. :)

 

Men i motsetning til tidligere når kun admin kunne finne ut av tidligere visningsnavn, så har nå både brukere og moderatorer denne muligheten.

Lenke til kommentar

Vet at det ikke er nytt. Men å gjøre det enda mer synelig, tilgjengelig og enklere gjør jo bare at flere skifter nick. For meg er ikke det at mange skifter nick en god ting. Når jeg husker personer så husker jeg dem jo etter nick og avatar, men hvis de da skifter dette må jeg jo begynne helt på nytt.

 

Det med tidligere visningsnavn er jo også en grei funksjon, men må man virkelig gå inn på folk for å se hva de hadde som nick før? Skal jeg da begyne å gjøre dette med alle fordi så mange har skiftet nick?

Lenke til kommentar
Kan ikke vi fa en Sist brukt navn-funksjon under avataren?

 

Dette får bli opp til driftsgutta å avjgøre :)

 

Men det er jo også et poeng at mange av de som skifter nick gjør det av en grunn, blant annet at de ikke ønsker det fokuset/stempelet de har. Det at brukere nå kan se tidligere nick vil nok medføre at flere heller oppretter ny konto fremfor å skifte.

Lenke til kommentar

Funksjonen er kul den, men hva hjelper det oss når det navnet vi vil bruke er opptatt av de som aldri bruker forumet? Jeg sendte deg en PM ang det Dotten, hvorfor har du ikke svart enda?

 

Problematikken ble tatt opp i "Vedlikehold av forumet" uten at det ble gjort noen konklusjon.

 

EDIT: Generalisterte kommentaren.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...