Gå til innhold

Need for Speed ProStreet


Espein

Anbefalte innlegg

Må si jeg syntes demoen var håpløs. Føltes som jeg kjørte i smør. Etter å ha spilt pgr4 i en uke nå, er det ingen tvil om at holder

meg til det. Hadde faktisk litt tro på NFS denne gangen, men som sagt demoen var ikke bra.

 

Nei takke meg til pgr4 og forza 2. Noe mer trenger vi ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var sjokkerende bra, jeg forventet et totalt arcade spill, men det er helt tydelig at de har gått grundig gjennom fysikk motoren sin, dette virker som en god blanding av arcade og sim, og det fungerer faktisk ok med rattet i motsetning til de fleste andre bilspill på 360.

 

For det markedet som dette spiller er ment for tror jeg dette passer perfekt, og selv om jeg ikke er noen fan av NFS kommer jeg helt klart til å kjøpe dette.

Lenke til kommentar

Selv om det ikke betyr noe, så har jeg savnet skikkelig røyk fra dekkene mens du spinner. Det har liksom alltid bare vært svak "tåke" når du spinner. Her var det jo nok røyk hvertfall! :cool:

 

Ellers er jeg ganske imponert. Litt "synd" det kommer oppi stormen av storspill neste måned. Men det spørs om det ikke blir kjøp alikevell! Må jo prøve drift og drag.. :p

Lenke til kommentar
Må si jeg syntes demoen var håpløs. Føltes som jeg kjørte i smør. Etter å ha spilt pgr4 i en uke nå, er det ingen tvil om at holder

meg til det. Hadde faktisk litt tro på NFS denne gangen, men som sagt demoen var ikke bra.

 

Nei takke meg til pgr4 og forza 2. Noe mer trenger vi ikke.

 

Jeg tipper at det føltes som å kjøre i smør fordi du hadde nok antaglivis satt på assist level på Casual dette gjør at bilen blir mye enklere å kjøre det samme hadde jeg det på å da kan jeg være helt enig med utsangnet ditt, men hvis du setter assist level på king da ble det mye morsomere å kjøre :D

Lenke til kommentar
Må si jeg syntes demoen var håpløs. Føltes som jeg kjørte i smør. Etter å ha spilt pgr4 i en uke nå, er det ingen tvil om at holder

meg til det. Hadde faktisk litt tro på NFS denne gangen, men som sagt demoen var ikke bra.

 

Nei takke meg til pgr4 og forza 2. Noe mer trenger vi ikke.

 

Jeg tipper at det føltes som å kjøre i smør fordi du hadde nok antaglivis satt på assist level på Casual dette gjør at bilen blir mye enklere å kjøre det samme hadde jeg det på å da kan jeg være helt enig med utsangnet ditt, men hvis du setter assist level på king da ble det mye morsomere å kjøre :D

Hmm, det må jeg prøve! Prøvde selv bare casual...

Endret av Espein
Lenke til kommentar

Uten at jeg skal gå så altfor mye i detaljer, siden mange allerede har gjort det, så vil jeg bare si det at Pro Street er absolutt et skritt i riktig retning. Som allerede nevnt, endelig har de gjort seg ferdig med hele Fast and the Furious opplegget.

 

Er trossalt bare en liten demo, og kan ikke si at den svarte helt til forventningene ennå. Men jeg kan absolutt se for meg et godt sluttprodukt. Eventuelt at neste spill i rekken kan bli en enda kraftigere forbedring.

Lenke til kommentar

forza er simulatorspill! ikke det samme som arkade spill...

 

men skulle ikke alle xbox 360-spillene ha multiplayer/XBL for at hele tatt kunne kommet på konsollen?

 

but anyway, demoen var faktisk gøy, skulle ta forbikjøring, men glemte å se framfor meg, kjørte rett inn i lyktestolpe, totaled crash :tease: men så synd at mange bra spill kommer ut nå, men kanskje kanskje kommer jeg til å kjøpe spillet, selv om PGR 4 demoen var også veldig gøy å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...