Gå til innhold

Blackburn Rovers FC - Den offisielle tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne helgens kamp er som sagt borte mot SCUMS i Old Trafford, som da stiller med et ganske så svekket lag både Ferdinand, Vidic og Fletcher er ute med skader for tida. Dette øker da sjansen for at vi kan stikke av med ihvertfall et poeng.

 

Big Sam tar vel ut sin ganske vanlige stamme med klippekortspillere som Diouf og Andrews istedenfor Emerton og Reid. Ellers blir Robinson som vanelig å se bakerst som keeper, Chimbo og Lars på backene viss ikke Salgado overbeviste såpass godt mot P'boro. På stopperplassene vil Givet, Samba og "Admiral" til å kjempe om plassen. Mens på vingene vil Gamst og som tidligere nevnte Diouf spille, mens på midten vil Andrews og Unitedjaktende Steven Nzonzi spille. Hengende spiss blir vår toppscorer David Dunn og på topp vil enten Franco, Benni eller Kalinic spille. Dette burde være en kamp vi kan få poeng ut av visst vi spiller på vårt beste.

 

THERE'S ONLY ONE JACK WALKER!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helgens kamp er:

BOLTON WANKERERS - BLACKBURN ROVERS

 

Dette er et lag vi burde ta 3 poeng mot enda det er borte, Bolton er i min mening det laget i Premier League med mest flaks de siste årene og vår stall burde klare å knuse gutta fra Bolton.

 

Mere info om kamper kommer senere!

Endret av Chef Samebror
Lenke til kommentar
Helgens kamp er:

BOLTON WANKERERS - BLACKBURN ROVERS

 

Dette er et lag vi burde ta 3 poeng mot enda det er borte, Bolton er i min mening det laget i Premier League med mest flaks de siste årene og vår stall burde klare å knuse gutta fra Bolton.

 

Mere info om kamper kommer senere!

Wankers ja, spenstig!

 

Har Blackburn knust noen siden midten av 90-tallet egentlig? De har jo lagt seg ned, rullet over og blitt tatt i toeren mot samtlige topplag denne sesongen. Kampen på Emirates var noe av det begredeligste jeg har sett av et lag i toppdivisjonen. Det var.. Trist. Minet meg om 9-0 maltraksjonen vår av Ipswich for noen år tilbake. Gåtur i parken og slik skal det ikke være på det øverste nivået.

 

Ser heller ikke at Blackburn har en så mye bedre tropp en Bolton, som du hevder. Syntes gutta til Megson er bedre organisert og har mer pondus i Davies bl.a, som kan avgjøre kamper ut av intent.

 

Jeg tipper en 2-1 til hjemmelaget. To lag jeg har lite til overs for, av geografiske årsaker (nært Manchester) og mht underholdningsverdi. Tørt.

Lenke til kommentar

vel vi knuste jo united 4-3 i Ewood for noen år siden da Bentley scorte hattrick, jeg mener å holde med et lag med både med og motgang er mer sunt enn et bare med medgang

 

13 jan 2008 Bolton Wanderers - Blackburn |Serie| 1 - 2

24 feb 2008 Blackburn - Bolton Wanderers |Serie| 4 - 1

Endret av Chef Samebror
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...