Gå til innhold

Tråden for The Eye of Judgment


prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
YES!

 

Pakka annkom med DHL på døra NÅ!!

 

Ikke noe tull eller annen faenskap :!:

 

Bestilt fra videogamesplus.ca

Så DHL leverer alltid fra det nettstedet eller? Kan det ikke komme rett i postkassa?

Jeg får som regel i postkassa fra dem.

 

Kjøpte spillet sist fredag smile.gif yey!! 900kr m/kamera. laugh.gif

Sinnsykt dyrt, koster vel 450kr hos VGP.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Kjøpte eye of judgment forige uke 1100kr på space world, forbanna pris, men måtte jo ha det med en gang. Eb games fikk inn Booster packs i dag, kjøpte 15 stykker, men ble nesten litt forbanna da det kosta 50kr pr pakke. Hva skjer med overprising a! Gjorde ikke saken bedre at karn bak disken spurte hva jeg skulle med mer en booster pack! LOL for noen folk Eb ansetter.

 

Edit - Ang game ble jeg sjokkert, kjøpte egentli bare pakken for jeg ikke fant PS Eye alene. Men nå er jeg jo helt EOJ frelst! haha

Endret av Oas3k
Lenke til kommentar
Gjorde ikke saken bedre at karn bak disken spurte hva jeg skulle med mer en booster pack! LOL for noen folk Eb ansetter.

Ja, hva skjerm med å ansette spillinteresserte/kjennere i spillbutikker?

 

Jeg bor i Danmark og har jaktet på EoJ Theme Deck en uke nå.

I dag var jeg på EB-games og spurte etter kort. Joda, de hadde en kartong boosterpacks, men jeg sa jeg var interresert i theme deck.

-Hva er det for noe?

Jeg forklarte at det var spillerdeck klargjort innenfor en spillestil/et tema.'

Nei, det hadde han ikke.

Så spurte jeg om han kunne sjekke på pc-en hva et Theme Deck kom til å koste når de får det inn.

 

-Vel, siden vi ikke har det nå, så tror jeg neppe vi noen gang kommer til å ha det.

 

Og dette fra en fyr, som i starten latet som han visste ALT om EoJ i det jeg kom inn og spurte om kortspillet.

 

En annen kjede her nede som har kampanje på EoJ til 799,- for pakken, de aner ikke hva spillet dreier seg om en gang.

De har bare kundeavis med EoJ på forsiden til 799,- og visste ingenting om hverken Boosterpacks, theme decks eller hva slags spill det var.

De kaller det Eyetoy for PS3.

 

Jeg finner Theme Decks og Booster packs rett over grensen til tyskland. (Bor 15 min unna).

Der har de Theme Decks til 15€ og Booster packs for 4.5€, men jeg tror det er tyske versjonen av kortene, med tysk info.

Og tysken min er rimelig rusten.

 

Nei, her lukter det en bestilling av theme decks fra Amazon.co.uk

Lenke til kommentar

Ta deg en kikk her du. Her kan du bestille hva hjertet måtte begjære.. De selger enkeltkort også.. :)

http://www.the13thfloor.co.uk/indexeoj.asp

 

Jeg bestilte en del i helga, enkelt og greit, og bestillinga var satt i status "shipped" mandags ettermiddag. Jeg skal ta og poste her når jeg har korta i hus.. :)

 

Edit: Ja, og forresten:

20071031.jpg

Kjenner man seg igjen? :D

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...