Gå til innhold

Tråden for The Eye of Judgment


prebenl

Anbefalte innlegg

Det ble nevnt i ign video reviewet at det var lagt inn mye sikkerhet for å hindre juksing i online games

 

Eye of Judgment also works hard to protect against cheating. When playing online, you must scan every card you want to use beforehand with the Eye, including multiple copies of the same card at once, so it registers all of them. Once your deck is registered, the computer will randomly draw your cards for you during online play, which means you can never secretly draw from your deck to tip the battle in your favor. The computer keeps track of every card in your deck and hand, ensuring that duels are played fairly.

 

The only flaw in this system we could find was that the game will mistake a high-quality, color copy of a card for the real deal, meaning a sneaky gamer could print off pictures of cards they don't have and duel online with those. While this is regrettable, it doesn't necessarily damage the gameplay, since they still have to follow the rules when actually engaged in a match - they just don't own the cards they're using.

Skjønner ikke hvorfor du nekter Spec-ops-j, men du tilbakeviser jo bare alt annet enn det som faktisk blir påstått. Selvfølgelig kan man ikke registrere samme ûber-kort 10 ganger og bare spille med det, men det er ingen ting i veien for å laste ned de 10 beste kortene som finnes fra Internett, printe dem ut og ha dem i decket ditt, selv om du ikke har kjøpt dem selv.

 

Om det får stor innvirkning vil jo tiden vise, håper de ikke har laget enkelte av kortene alt for gode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The only flaw in this system we could find was that the game will mistake a high-quality, color copy of a card for the real deal, meaning a sneaky gamer could print off pictures of cards they don't have and duel online with those. While this is regrettable, it doesn't necessarily damage the gameplay, since they still have to follow the rules when actually engaged in a match - they just don't own the cards they're using.

 

 

Shack: How does the Eye distinguish between a true card and say an illegitimate color copy of one on thick paper?

 

Christy Newton: You cannot color photocopy the cards and have them read. It has to do with the technology and how they're printed both. And that's really all I want to say about that in terms of that end of it.

 

Disse to sitatene skal vel være direkte motsetninger av hverandre. Hvilken er nyest, og hvilken skal vi egentlig tro på?

Lenke til kommentar

Jeg regner med den første har prøvd det ut i praksis. Jeg regner med stikkordet er "high-quality color copy", da det nødvendigvis betyr at de fleste printere ikke vil takle det så bra. Men det finnes da fargekopimaskiner så gode at du nærmest kan forfalske sedler med dem. Hvor grensen går er det jo vanskelig å vite, men kortene gjennkjennes jo av et vanlig web-kamera, så så veldig mye hokus-pokus tror jeg ikke det er i gjenkjenningsfasen.

 

Men konseptet er kanskje ikke stort nok til at piratvirkosmheten kommer til å ta av.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Christy Newton: You cannot color photocopy the cards and have them read. It has to do with the technology and how they're printed both. And that's really all I want to say about that in terms of that end of it.

 

Fornøyd nå?

 

Vi kan sikkert spille ping-pong om dette fram og tilbake, men....

Svaret hans slutter med: And that's really all I want to say about that in terms of that end of it.

Det er et slikt svar man gir en 5 åring som maser om kaker før middag.

Dermed tror jeg han ikke vil gå inn på det for å røpe eventuelle detaljer.

 

Så vil jeg gjerne gjenta quoten fra IGN's review hvor de har testet ut følgende

The only flaw in this system we could find was that the game will mistake a high-quality, color copy of a card for the real deal...
Lenke til kommentar

Til opplysning så eksisterer det en annen tråd om EoJ.

 

Hvorfor har ikke moderator eller trådstarter SØKT i forumet før posting/moderering? Er ikke det en av forumets regler og SØKE før man oppretter en ny tråd. Topic er forøvrig ganske likt på disse trådene også.

 

Ikke for å pirke men hvorfor kalle en tråd på dette forumet for en tråd i topic? Det sier seg vel selv at det er en tråd når du oppretter en ny tråd? Dette er ikke ment som flaming eller sarkasme.

 

 

Tilbake til topic. Det blir jo spennende å se hvordan dette spillet fungere i praksis og hvordan regelsett osv fungerer. Sjekk tråden jeg har linket til øverst for videoer og mye info/bilder om spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt, som enkelte sier her, at hvert kort vil ha en unik ID og det vil kun være mulig å registrere dette kortet X antall ganger. Det vil da være lite nyttig å laste ned PDF'er med kort da ingen av de vil la seg registrere lenger, nettopp fordi akkurat de samme kortene har vært registrert X antall ganger allerede.

 

Eneste måten å komme seg forbi denne sperren på vil bli hvis en smarting klarer å lage en nummer-generator som klarer å generere unike nummer til hvert enkelt kort. Men jeg tror ikke dette vil skje med det første.. :)

Lenke til kommentar
Jeg har hørt, som enkelte sier her, at hvert kort vil ha en unik ID og det vil kun være mulig å registrere dette kortet X antall ganger. Det vil da være lite nyttig å laste ned PDF'er med kort da ingen av de vil la seg registrere lenger, nettopp fordi akkurat de samme kortene har vært registrert X antall ganger allerede.

 

Eneste måten å komme seg forbi denne sperren på vil bli hvis en smarting klarer å lage en nummer-generator som klarer å generere unike nummer til hvert enkelt kort. Men jeg tror ikke dette vil skje med det første.. :)

 

Og dette er allerede nevnt i tråden jeg linka til over her. DEt er lov å søke på forumet her

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Det ble nevnt i ign video reviewet at det var lagt inn mye sikkerhet for å hindre juksing i online games

 

Eye of Judgment also works hard to protect against cheating. When playing online, you must scan every card you want to use beforehand with the Eye, including multiple copies of the same card at once, so it registers all of them. Once your deck is registered, the computer will randomly draw your cards for you during online play, which means you can never secretly draw from your deck to tip the battle in your favor. The computer keeps track of every card in your deck and hand, ensuring that duels are played fairly.

 

The only flaw in this system we could find was that the game will mistake a high-quality, color copy of a card for the real deal, meaning a sneaky gamer could print off pictures of cards they don't have and duel online with those. While this is regrettable, it doesn't necessarily damage the gameplay, since they still have to follow the rules when actually engaged in a match - they just don't own the cards they're using.

Skjønner ikke hvorfor du nekter Spec-ops-j, men du tilbakeviser jo bare alt annet enn det som faktisk blir påstått. Selvfølgelig kan man ikke registrere samme ûber-kort 10 ganger og bare spille med det, men det er ingen ting i veien for å laste ned de 10 beste kortene som finnes fra Internett, printe dem ut og ha dem i decket ditt, selv om du ikke har kjøpt dem selv.

 

Om det får stor innvirkning vil jo tiden vise, håper de ikke har laget enkelte av kortene alt for gode.

Det blir fortsatt ikke juks, eneste er at du har skaffet det de gode kortene ulovelig. Å juks online går ikke fordi Ps3 trekker kortene du skal bruke og parrer deg opp mot en som har like gode kort, uansett det å bare bruke "rare" kort vil ikke hjelpe, de krever mer mana og du starter bare med 2, la oss si at de fleste "rare" kort trenger 10 mana for å legge ut da kan en person slå deg på halve tiden du bruker på å få ut et monster.

Lenke til kommentar
Det blir fortsatt ikke juks, eneste er at du har skaffet det de gode kortene ulovelig.

Og så skaffe de gode kortene ulovlig er ikke juks? Selvfølgelig vinner man ikke automatisk om man har de beste kortene, men det sier seg jo selv at det er en fordel å ha de beste kortene. Hva ville ellers vitsen være i å kjøpe booster packs?

 

Nok en gang tror jeg ikke det kommer til å bli et stort problem. Men det er mulig.

Lenke til kommentar

Skal nok kjøpe det jeg også. Mest skuffende er kanskje kvaliteten på Playstation Eye. Det har høyere oppløsning enn EyeToy, men alle de som har testet det sier det til tider gir dårligere bilder enn det originale. Det har heldigvis automatisk fokus, men det burde jo vært litt bedre med tanke på bildekvalitet, når de tidligere har skrytt av hvor overlegent det er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...