Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Aner ikke om det har vært nevnt før, men jeg tørke begge henda mine. Hvis bare den ene får vann på seg eller lignende, så må jeg putte den andre i vann. Hater å tørke bare den ene handa på papir, håndkle eller hva som måtte finnes tilgjengelig.

 

Aner ikke hvorfor, men det handler ikke om symetri eller hygiene. Det er bare at jeg ikke liker følelsen av en tørr og en våt hånd på et håndkle. :p

Endret av Sono
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Pleier bestandig å drege fingeren under leppa før jeg tar snus inn, tørker den altså.

 

visst jeg har potet og kjøttkaker til middag, må jeg krakke alt sammen og spise med høyre hånda mens venstre hånda hviler på fanget.

 

Må ha ketchup og salt nesten på alt av mat.

Lenke til kommentar

må alltid sovne til en tvserie på pcen... selv om jeg vet at jeg er så trøtt at jeg sovner så må jeg sette den på... men det MÅ være en episode jeg ikke har sett før, selv om jeg vet jeg ikke kommer til å se den uansett...

Lenke til kommentar

- Jeg har utviklet et behov for å snurre mobilen rundt før den legges i lomma. Litt som cowboyer i western-filmer gjør med revolverne sine.

 

- Bruker exposé-funksjonen flittig på Mac'en av ren kjedsomhet når jeg venter på kopieringer, installeringer osv. De av dere som har Mac vet sikkert hva jeg snakker om.

 

- Sjekker vindretning av ren refleks når jeg er ved sjøen uavhengig om jeg er i seilbåt eller båt overhodet.

 

- Jeg tar ofte meg selv i å kle av jenter inni hodet mitt.

Lenke til kommentar

Jeg tar også alltid en fancy flipp på mobilen før jeg legger den i lommen! ^^

 

*Forøvrig så har jeg mobil-abstinens, så jeg legger alltid mobilen vedsiden av dusjen når jeg dusjer. :)

 

*Må alltid lukke quicktime og andre unyttige programmer i taskbaren, utenom når jeg trenger de.

 

*Legger meg alltid i sengen og hviler litt før jeg pusser tennene.

 

*Har alltid mobilen på lydløs.

 

*Må alltid vingle med gassen på båt, at når jeg skal akslerere så drar jeg opp gassen til 100% i 0,5 sekunder før den må ned til 50% i 0,5 sekunder og opp igjen til 90%.

 

 

Merkelige meg.. :nei:

 

Edit: Skriveleif

Endret av Bob92
Lenke til kommentar

Bli irritert over små lyder som mobiler som ringer, som resulterer i en "argh" lyd, eller banning, men lager også sånn lyd allikevel jeg ikke blir irritert av lyden:P

 

Har vel sin historie med at jeg brukte å lage det om morgenen når jeg var trött, så har det bare gått videre til at jeg mener alt av mobil lyder er fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar

- Jeg ser geometriske mønstre og teksturer når jeg hører elektronisk musikk - spesielt C64-remix, trance etc.

- Jeg prater med meg selv. Ikke små korte setninger, men konsistente og sammenhengen samtaler over tid.

- Når jeg går turer kan jeg «falle ut». Står stille for noen minutter med lukkede øyne. Prøver å tegne et kart så langt ut fra meg selv som jeg klarer, se hvor jeg har gått. Ha alt i minnet og «spole» igjennom mens jeg prøver å huske alle menneskene jeg har møtt, hva de hadde på seg, hvor de stod i forhold til hverandre, samtaler jeg har overhørt, hvordan ting luktet, antall vinduer i en bygning, tall, sprekker i asfalten etc.

 

Prøver å ha så stor affeksjonskontroll at jeg ikke gjør dette i nærheten av andre, men det hender en og annen nattevakt følger meg ekstra godt med øynene hvis jeg går på kveldstid.

Lenke til kommentar

Når jeg skal lese alle trådene i "Mine Inlegg"

pleier jeg enten å trykke med hjulet på musa (Eller CTRL+Klikk) fra nederste uleste og opp til nest øverste. Den øverste trykker jeg på vanlig, så leser jeg ikke den jeg trykket på vanlig først, leser alt i rekkefølgen jeg klikket på dem på.

:]

Lenke til kommentar
- Jeg ser geometriske mønstre og teksturer når jeg hører elektronisk musikk - spesielt C64-remix, trance etc.

 

Du har det som heter synestesi, det har jeg også, ganske tøft og nyttig, for da kan jeg beskrive lukter med farger eller vite personligheten til godteri osv. :wee:

 

En annen uvane jeg har er å pisse i dusjen (kun hjemme). :p

Lenke til kommentar

Jævla merkelig, av og til får eg merkelige følelser.

 

La oss sei at eg kommer borti ein knapp med venstrehanda. Så får eg ein slags "tomhet" på høgresida av kroppen min, slik at eg "berre må" komme borti med høgrehanda.

Kjem fingeren borti musematte, så må dei andre fingrane på handa også komme nett borti like mange ganger. Eller visst musepeikaren er nett på venstre hjørne, så må eg bort på høgresida for at ting skal følast riktig.

Med korte ord: Ein trang for å få ting "likt".

 

Sjukt? Ja. Heldigvis så er det ikkje sånn hverken konstant eller ofte :]

Lenke til kommentar
Jævla merkelig, av og til får eg merkelige følelser.

 

La oss sei at eg kommer borti ein knapp med venstrehanda. Så får eg ein slags "tomhet" på høgresida av kroppen min, slik at eg "berre må" komme borti med høgrehanda.

Kjem fingeren borti musematte, så må dei andre fingrane på handa også komme nett borti like mange ganger. Eller visst musepeikaren er nett på venstre hjørne, så må eg bort på høgresida for at ting skal følast riktig.

Med korte ord: Ein trang for å få ting "likt".

 

Sjukt? Ja. Heldigvis så er det ikkje sånn hverken konstant eller ofte :]

Har det helt likt!

Lenke til kommentar
Jævla merkelig, av og til får eg merkelige følelser.

 

La oss sei at eg kommer borti ein knapp med venstrehanda. Så får eg ein slags "tomhet" på høgresida av kroppen min, slik at eg "berre må" komme borti med høgrehanda.

Kjem fingeren borti musematte, så må dei andre fingrane på handa også komme nett borti like mange ganger. Eller visst musepeikaren er nett på venstre hjørne, så må eg bort på høgresida for at ting skal følast riktig.

Med korte ord: Ein trang for å få ting "likt".

 

Sjukt? Ja. Heldigvis så er det ikkje sånn hverken konstant eller ofte :]

Har det helt likt!

Skummelt :0

 

Nokon andre som har det slik, også?

Lenke til kommentar

Får Déjà vu veldig ofte når jeg er på steder jeg ikke har vært før så kan det nesten føles som jeg har gått igjennom akkurat den døra osv. når jeg legger hånda mi på et gelendeer eller noe sånt så er det noen ganger akkurat som jeg har drømt om det dagen før. Går litt i perioder da noen ganger får jeg det veldig ofte andre ganger ikke, noen ganger føles det som jeg har drømt om det andre ganger så føles det som jeg faktisk har vært der eller gjort det, tror jeg innbiller meg det da.

Det som likevel gjør det litt rart er ikke at jeg får det når det er en helt vanlig dør eller når det er den ruta jeg tar vær dag til butikken det er når det er ting som jeg aldri har vært nær før.

 

En annen litt merkelig ting jeg gjør er at jeg kan sitte veldig lenge å bare finne opp et film manus, en bok eller et spill i hode mitt og jeg gir meg ikke før jeg selv er fornøyd så av og til så jobber jeg kanskje med en bok i ca 10 minutter 4 dager i uka i 3 uker før jeg glemmer det. Burde kanskje skrive ned litt men klarer liksom ikke å sette meg ned å skrive det må komme til meg først, og det er ofte når jeg f.eks sitter på bussen jeg begynner å tenke om det så da er det jo vanskelig å skrive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...