Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

GreVeen:

Variant av "Greven" som får det til å virka som det skal vere trykk på e-en etter den store V-en.

Passar også til avataren som for så vidt kunne vore meir gjennomført.

Blir av ein eller annan grunn litt irritert kvar gong eg les kallenamnet.

6/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gynekologen: Du får 1/2 (en halv) av 10 hos meg fordi brukernavnet ditt er et yrket som innebærer analgranskning. Navnet ditt gjør meg kvalm bare ved tanken på at noen sitter og graver deg i ræva. I tillegg passer det ikke til avataren

Skrevet

Tritrans

Et merklig navn, dog tatt det fra tritrans.net Vet ikke helt hva jeg skal si om det

gir deg en 4/10

I tillegg passer det ikke til avataren

Navnet ditt passer ikke til avataren heller syntes nå jeg, kanskje en intern sak?..

Skrevet

GreVeen

Lett å huske, stor forbokstav. Liker ikke at det er stor bokstav i navnet. Klangen er grei. Gir deg en 7/10. Hvis du hadde fjernet den store bokstaven i midten ville du fått 8-9/10. :)

Skrevet
Navnet ditt passer ikke til avataren heller syntes nå jeg, kanskje en intern sak?..

Så sant så sant :innocent: men når en anal-gransker bruker en soldat-leder som bildet blir det noe annet

Skrevet (endret)

Tritrans: Hadde du ingen idéer og brukte navnet til en oversettelsesside? :p

Navnet er faktisk litt fengende.

7/10

Endret av TanTheMan
Skrevet

Toalett

Jeg bruker dette ordet utelukkende til å beskrive offentlige toaletter, så jeg kjenner lukten av urin og såpe i nesen når jeg ser brukernavnet ditt. Avataren hjelper heller ikke på problemet akkurat.

3/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...