HolyShiit Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Alt går inni dataen men får ikke bilde opp.. da daten funket brukte den 2 min på å få bilde på sjærmen, så bytta jeg strømforsyning å etter det funka den ikke, bytta til bake til den andre strømforsyningen men ville fortsatt ikke få bilde på sjærmen.. har prøvd å bytte sjærmkort, har byttet sjærmer å har prøvd å ta ut kort for å se om noen av de er devve men ingenting funker.. Hjæælp..
PerB Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Kan du komme med detaljer på hva maskinen betsår av (hovedkort, skjermkort, power osv)? Har maskinen fungert tidligere eller er den nybygget?
HolyShiit Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 ehh:P.. er ikke sikker på hva hovedkort det er men amd athlon, nvidia 7600, hyinx 2x1 gb ram. 500w strømforsyning.
Garegaupa Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hmm... Sidan du har prøva å byte både skjermkort, skjerm og straumforsyning er det ikkje mykje som står att. Eg må seie at det kan vere freistande å mistenkje at det er noko feil med hovudkortet. Sidan dette skjedde då du bytte straumforsyning så kan det kanskje vere ei mogelegheit at den nye straumforsyninga har forsynt hovudkortet med ustabile spenningar eller liknande og øydelagt det? Kanskje du burde teste straumforsyninga med eit mulitmeter, viss du har tilgong på det, og sjå at spenningane er som dei skal?
HolyShiit Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 joda men når jeg har bytta med flere andre.. jeg tror sjøl det er hovedkorte men siden det er ganske nytt så burde jo ikke dette sje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå