Tittoffer Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hey skal ha meg xbox 360 snart, dermed må jeg også ha spill.. skal ikke ha noe skyte spill (syns det er så vansklig med det på xbox) F.eks. skate spill, bilspill eller annen sport ikke fotball.. skal ha premium versjonen noen som anbefaler noe utstyr?
Pixl. Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Skate, Forza, Dirt, sega-rally, PGR4, søk på youtube for og se videoer.. egentlig har u alt u trenger i premium pakken.. om du ikke har oppladbare batterier(HR6(?) ) bør du kjøpe batteri+ladepakke eller rett og slett oppladbare batterier og lader..
Nerdepappa Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Skate, Forza, Dirt, sega-rally, PGR4, søk på youtube for og se videoer.. egentlig har u alt u trenger i premium pakken.. om du ikke har oppladbare batterier(HR6(?) ) bør du kjøpe batteri+ladepakke eller rett og slett oppladbare batterier og lader.. Eller kan bruke www.gametrailers.com til å se video av spill.
BioNor Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) skal ikke ha noe skyte spill (syns det er så vansklig med det på xbox) Det er bare i starten...når du først har fått tak på det, så er ikke fps-spilling på pc det samme lenger:-)...og hvilken 360 eier kan være forruten Gears of War! Endret 11. oktober 2007 av BioNor
Tittoffer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ok takk for de utrolig kjakkpe svarene.. men alle som er blitt nevnt har jeg hørt om eller... Flere forslag BioNor: Helt enig det er derfor jeg begynner med slike "lette" spill... så får vi se om det blir noe Gears Of War på meg Endret 11. oktober 2007 av Tittoffer
Pixl. Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Eller kan bruke www.gametrailers.com til å se video av spill. det kan man og men det er flere videoer på youtube, mere gameplaye og flere anmeldelser.. om det er få anmeldelser på noen av disse spillene har www.IGN.coom Og www.Gamespot.com meget god anmeldelser..
LordShaft Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg kan varmt anbefale Splinter Cell: Double Agent....der er litt skyting, men hovedoppgavene er å snike seg rundt, ta livet av motstanderen uten å vekke misstanke. Veldig bra spill!
herzeleid Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Vil absolutt annbefale Oblivion. Vil ikke kalle det Fps da det er ett rollespill og man ikke sikter særlig mye (med mindre man vil bruke pil og bue).
Tittoffer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Har det på PC gjennom ført 3-5 ganger husker ikke helt
Tomtruck Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Med 360'ens glimrende håndkontroll, er det ikke noe problem å spille skytespill. Vil dermed sterkt anbefale Bioshock. Av sportsspill bør du sjekke ut Virtua Tennis 3. Ellers er GTA klonen Saints Row glimrende. Eller hva med litt herlig zombie slashing i Dead Rising? Du har i hvertfall mengder av klasse spill å velge mellom
Tittoffer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Ja men er ikke vant med den kontrolleren har spilt data sieden jeg var 6 så det er litt vansklig å venne seg till den håndkontrolleren. Så derfor er det jeg ikke har lyst på skyte spill (som sakt )
Tittoffer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Skal det Men viss det er noen spill dere kan anbefale så kjør på Endret 11. oktober 2007 av Tittoffer
SaReX Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Forza Motorsport 2, NBA 2K8 er bra, syns jeg i alle fall :-)
Wiciwato Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Du burde garantert legge Forza 2 i handlelista! Det er som egg og bacon!
Jakoozie Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Du bør prøve å venne deg til skytespill på Xbox ja. Det er jo der maskinen virkelig briljerer Hvis du er en konsoll-jomfru () har du kanskje aldri spilt noe særlig Guitar Hero? Da hadde jeg definitivt gått til innkjøp av dette! Utrolig morsomt spill. Liker du RPG kan du prøve Blue Dragon og Eternal Sonata (når det kommer ut).
Wiciwato Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Du bør prøve å venne deg til skytespill på Xbox ja. Det er jo der maskinen virkelig briljerer Hvis du er en konsoll-jomfru () har du kanskje aldri spilt noe særlig Guitar Hero? Da hadde jeg definitivt gått til innkjøp av dette! Utrolig morsomt spill. Liker du RPG kan du prøve Blue Dragon og Eternal Sonata (når det kommer ut). Eeeelller kanskje Oblivion?? Timer etter timer med morro!
FedoraHelper Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 EEEELLER lese at han har spillet på pc også anbefale ett annet spill til han
Mr. ve Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Ot, er GeOW FPS eller 3. pers? Står forskjellig i alle postene jeg leser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå