Gå til innhold

Winamp 5.5 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått til å plassere playlist på undersiden av "main window" ?

 

Jeg finner f**n-meg ikke ut hvordan det gjøres.

Er dette en ny trend eller? At alle nye programmer er så "intuitive" at en erfaren bruker ikke klarer å håndtere programmene?

Hadde håpet Vista ble et unntak, men jeg må jo bare gå i skammekroken om dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Noen som har fått til å plassere playlist på undersiden av "main window" ?

 

Jeg finner f**n-meg ikke ut hvordan det gjøres.

Er dette en ny trend eller? At alle nye programmer er så "intuitive" at en erfaren bruker ikke klarer å håndtere programmene?

Hadde håpet Vista ble et unntak, men jeg må jo bare gå i skammekroken om dette fortsetter.

Bytt skin da din fjomp!

Lenke til kommentar
Bento er er modern-skin. Disse har eksistert siden Winamp 3.0. På tide at du får det med deg.

Liker du ikke default-skinet så BYTT! Det er kinda the point med skins da. "fjomp!"

 

Litt usikker på om jeg har skjønt deg riktig nå.

Jeg LIKER Bento, så jeg er ikke interessert i å bytte. Det eneste jeg vil er å flytte playlist slik at den havner på undersiden av "main".

 

Jeg er godt klar over at det har vært "modern skins" siden 3.0. Hvorfor nevner du dette egentlig? Hva har det med saken å gjøre?

Det er ikke noe problem å flytte vinduene rundt på det orginale modern 3.0 skinnet.

 

Du skjønner, det er en viss forskjell på skins og plassering av de forskjellige vinduene.

Lenke til kommentar

Installert i går, krasjet to ganger så langt under helt vanlig avspilling av sanger med vinduet minimert / i taskbar (guru meditation error - lenge siden sist :w00t:) . Har også slått av popupvinduet som vises ved sporskifte så det var helt "plain" avspillerfunksjonalitet som ikke virker.

 

Avinstallert i dag i påvente av neste versjon :(

Lenke til kommentar

Jeg har ikke brukt Winamp på lenge nå. Å jeg har ikke tenkt til å prøve Winamp 5.5. Når jeg leser at Winamp ligner på MediaMonkey, Amarok å greier så styrer jeg unna. Jeg liker å ha mest mulig kontroll på musikken min og ikke la noen programmer ta over musikken.

Jeg kjørte riktignok Winamp i lang tid. Men jeg har ALDRI likt Winamp 5.x. Jeg kjørte alltid Winamp 2.x hvis jeg skulle ha Winamp. Jeg husker at jeg måtte prøve Winamp 5 tror jeg det var i fjor når jeg skulle overfore musikk til iPoden min. Heldigvis fant jeg program for å gjøre det enklere å overføre til iPoden og da slapp jeg Winamp.

Selv bruker jeg nyeste versjon av Foobar2000. Jeg synes den er kjempe bra. Der har jeg alt jeg trenger og de plugins jeg trenger uten noe ekstra tull.

 

Winamp 5.x blir i likhet med Nero 7.x for mange funksjoner for meg og man har for lite kontroll over musikken synes jeg da.

Lenke til kommentar
Kan 5.5 måle seg med Mediamonkey i forhold til fart og library managment enda?

Jeg mener ja. Jeg fikk testet litt igår, og jeg synes at 5.5 var en god oppdatering. Skal teste mer nå. Jeg er i hvert fall fornøyd :) Skal teste litt mot media monkey og ;)

 

Jeg har ikke brukt Winamp på lenge nå. Å jeg har ikke tenkt til å prøve Winamp 5.5. Når jeg leser at Winamp ligner på MediaMonkey, Amarok å greier så styrer jeg unna. Jeg liker å ha mest mulig kontroll på musikken min og ikke la noen programmer ta over musikken.

Jeg kjørte riktignok Winamp i lang tid. Men jeg har ALDRI likt Winamp 5.x. Jeg kjørte alltid Winamp 2.x hvis jeg skulle ha Winamp. Jeg husker at jeg måtte prøve Winamp 5 tror jeg det var i fjor når jeg skulle overfore musikk til iPoden min. Heldigvis fant jeg program for å gjøre det enklere å overføre til iPoden og da slapp jeg Winamp.

Selv bruker jeg nyeste versjon av Foobar2000. Jeg synes den er kjempe bra. Der har jeg alt jeg trenger og de plugins jeg trenger uten noe ekstra tull.

 

Winamp 5.x blir i likhet med Nero 7.x for mange funksjoner for meg og man har for lite kontroll over musikken synes jeg da.

Det er det jeg liker med Winamp. Den har alle funksjoner som jeg trenger, og de jeg ikke trenger er bare å ta vekk. Da får jeg akkurat den spilleren jeg ønsker meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...