Gå til innhold

Er det verdt å kjøpe Xbox 360 med GeoW og Halo 3 idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brukt funker bra det men det er jo seff en risk da.. at det er en feil med den..f.eks: RROD..om selgeren kjører håndkle trikset rett før du får den vil den funke i noen timer/dager før den "dør"...
Men forbruker retten kan vel fikse på dette? eller. Selges via Finn.no
jeg å vill ha xbox 360 :DOg spilla begynner å bli bilige, men spilla til pc er som regel 100-200kr biligere når det kommer ut til pc enn til xbox360 :(
Men de kommer jo 1år etter hvis det er kjente spill:P
Lenke til kommentar
u vet hva rrod er??

det er når det er en feil i hardwearen til 360 så det lyser bare rødt foran og den funker ikke..

 

ved og pakke den inn i håndkler overopphetes den og hardwearen "mykner" noe som er en midlertidig løsning mot rrod..

 

da skjønner jeg :) Tusen takk :) har hørt litt rundt om det, og fant en historie om en person som har puttet den i stekeovnen, utrolig nok stoppet rrod for et par dager. Men han måtte kjøpe nytt kabinett/deksel :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kjøpte min 360 Halo Edition i går. Ikke noe å lure på! Kjøp!

Løpe å kjøpe Halo Edition? Er vel mest for Halo-fans den. (Men var vel snakk om en annen prosessor på den?)

Lenke til kommentar
Drit i å vent, du sparer bare noen hundrelapper. Kjøp Halo og Gears i dag! Du vil ikke angre.

jeg ville ha venta litt, for ps3 har nettopp kommet på markedet til 4000kr (40gb utgaven)

Det er da biligere å kjøpe den om man skal ha mulighet til å se filmer med 1080p :D

Den har hdmi utgang etc og vill da i utganspunkte i dag være ett bedre kjøp enn 360med hdmi som også koster 4000kr men da uten hd dvd spilleren...

 

så vill tro microsoft kommer med ett bra priskutt snart for å ta knerten på ps3 i juletidene =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...