Gå til innhold

Er det verdt å kjøpe Xbox 360 med GeoW og Halo 3 idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer i begynnelsen, slutten av oktober,

elns

 

core versjonen byttes ut med en mer atraktiv arcade versjon

HDMI port på alle konsollene,

 

den gamle premiumen uten HDMI går vel også ned i pris også,

 

til juletider er vel 360´en et av de beste kjøpene :)

lurer på om jeg skal vente og handle meg en saftig 360 i julegave til meg selv... får aldri noe så dyrt i julgave...

Lenke til kommentar
lurer på om jeg skal vente og handle meg en saftig 360 i julegave til meg selv... får aldri noe så dyrt i julgave...

jeg får aldri noe så dyrt selv. jeg har solgt min xbox360 angrer sterkt på dette nå som halo 3 har kommet og all ting. savner Rainbow 6: vegas. gode tider over live med online friends der=)

 

Minner om de første månedene da World of warcraft kom ut, satt på vt med gode kamerater i flere timer om dagen. løpte rundt og ikke viste noen ting... herlig følese det var.

 

Må gå til innkjøp av en ny xbox360 snart kjenner jeg:) anbefallt og vente eller kjøpe nå?

Lenke til kommentar
Løpe å kjøpe Halo Edition? Er vel mest for Halo-fans den. (Men var vel snakk om en annen prosessor på den?)

 

De hadde ikke flere premium igjen, så da var jeg heldig og fikk haloedition til premiumpris... Det jeg mente var at det ikke var noe å lure på å kjøpe seg 360 generelt

Lenke til kommentar

hvordan er det med hjemmelagde dvdfilmer? er den like kresen som gode gamle xbox at du ikke får spilt av hjemmelagde dvdfilmer?

Wow, så flott at det kom så mange tips, tusen takk :) jeg har sett på en liten sort xbox 360 pro ser veldig fristende ut, selv om prisen er litt i overkant i min mening, får håpe at jeg får skrapt opp noen lapper snart :) takk igjen
xbox elite er svart: pris 4000 (+ -) den har ikke hd spiller, den har hdmi, trådløs håndkontroller, 120gb harddiskps3 40gb edition: pris 4000 (+ -) den har BR spiller, hdmi, usb porter, trådløs håndkontroller, 40 gb disk og støtter ikke ps2 spill :(legger man til hd spiller til elite får man råd til ps3 60gb utgaven, denne har også minnekortleser...mange mente ps3 var dyr, men den er da ikke noe dyrere enn xbox 360, tvert i mot faktisk :phvordan ble d med msn på xbox 360, ble d noe av?
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da var Xbox 360 kjøpt, med Halo 3 og Gears of War :)

 

Nytteløst å komme inn på Halo 3 med Live pga all trafikken, men lurer også på om kanskje ruteren min ikke er kompitabel :( det er en Jensen Airlink 7954 Longrange, står ikke om den er kompitabel, eller om den ikke er det. NAT og alt annet funker og er i orden, må innrømme at det var et stort nederlag

Lenke til kommentar
Nytteløst å komme inn på Halo 3 med Live pga all trafikken

Hva mener du med dette her?

 

Får du opp noen feilmelding?

 

Når jeg først kommer inn og skal finne spillere på f eks. Rumble Pit så finner den alle spillerene, men plutselig starter den på nytt! Når jeg da går tilbake så logger jeg automatisk av Xbox Live :S blir så irritert :(

 

Et annet tilfelle, når jeg skulle joine et spill til en kamerat kom det en NAT feilmelding opp, om å sjekke om NAT min er "Open" og det er den. Det sto også at jeg skulle gå inn på bungie.net/router for mer informasjon. Der stod det bare om kompatible routere.

 

Jeg har faktisk fått spillt halo 3 online 1 gang, så routeren min må da være kompatibel ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Sliter med samme selv en gang i blant. Og får opp melding om Moderate NAT, men ikke hver gang. :hmm: Har åpnet alle porter i ruteren og greier. Prøvd DMZ også. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...