binko Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 La meg si det sånn. Vil du ha heller ha ti kjipe små orgasmer istedet for et par mega? La MEG si det sånn. Vil du ha en ordentlig spillopplevelse eller spille gjennom så fort som mulig? Spørs helt hvordan man vinkler det. Undertegnede spilte gjennom i et go, noe jeg angrer på.
perpyro Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hvorfor fulgte det med huntere med striderne? De blei veldig lett roadkill etter å ha blitt påkjørt av bilen. Totalt nytteløse.
binko Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Fordi du må ut av bilen for å skyte striderballen, vet du. Det er jo veldig mye mer bry og stress da. Som du sier, du kjører over dem. Den tida du brukte til å kjøre over dem kunne du brukt til å skyte striderball.. Og ja, jeg husker ikke hva den ballen du skyter heter. Johnsonball? Eller no. Endret 27. oktober 2007 av Binko
perpyro Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Faktisk ikke. Parker bak strideren, skyt avgårde Hr. Magnus og før strideren har snudd seg helt mot deg har du rukket å finne pram pistolen. Strideren skyter nemlig ikke på deg om du befinner deg bak den, før bomba er festet på den, så du får fikkle med Magnus helt i fred.
binko Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Nå var det jo hunterne som følger med striderne vi snakka om da! De følger jo etter deg når du kjører bak strideren, DERFOR får du ikke være med i fred, det var jo det han spurte om. Jeez.
Åsen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 spilte gjennom spillet en gang til nå for å gjøre hagenisse prestasjonen. jeg plasserte hagenissen i luka der lamar er og spilte resten av spillet. Men prestasjonen kom aldri . Noen som har hatt det samme problemet?
Åsen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 helt på starten i det rommet der Alyx får kontakt med White forrest for første gang. Nissen er gjemt under et stativ (eller noe) til høyre for døra du går ut.
Åsen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) jepp, veldig plagsomt. Se her: http://www.kfj.f2s.com/index.php/2007-10-15-gnome-quest Endret 27. oktober 2007 av Tho-mas
JFM Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Kommer ikke til å starte på nytt bare for å drasse en hagenisse med meg...
Åsen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 jeg skulle spille igjennom med commentary tracks, så det var derfor jeg tok han med. Tror kanskje jeg fant ut hva jeg har gjort galt. Jeg glemte å lokke igjen døra
perpyro Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Slutten var utrolig ensformig og kjedelig. Kjøre over huntere med bil og knerte strider, meget ensformig i grunnen. Like da mye bedre slutten på episode en og det originale HL2. BTW. striderne var veldig enkle og felle etter å ha kjørt over hunterne, selv når de kom mange samtidig, var bare og kjøre villmann rundt på brettet og knerte striderne i fred og ro til slutt.
Zeph Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Det stemmer, men så har ikkje HL2 vore kjend som det mest krevjande spelet her i verda. Slutten på HL2 var heller ikkje spesielt vanskeleg. Hunters-ene var med som backup, dei skaut ned Magunssondevicen frå Strideren og plaga deg. Med bilen vart dei ganske lett match, enig i det. Men utan bilen kunne det blitt ganske vanskeleg vil eg tru. Hunters-ene var seigliva. Endret 27. oktober 2007 av Zeph
JRL Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 vet ikke hvorfor, men jeg prøvde aldri å kjøre over dem. tengte bare at det ikke ble å gå. så jeg skaut alle.
JFM Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 vet ikke hvorfor, men jeg prøvde aldri å kjøre over dem. tengte bare at det ikke ble å gå. så jeg skaut alle. Det gjorde jeg og
TheFifthApe Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 jeg brukte ikke bilen jeg bare hoppa fram og tilbake mellom de Magunssondevice portalene. Det går forresten ikke å hoppe likt som på hl2 nå lenger... jeg klarte ihvertfall ikke å hoppe like fort lenger.
Error Lars Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Brukte bilen veldig skjeldent på siste kampen. Brukte bare våpnene til å drepe hunterne med.. Da ble det veldig intenst på slutten når det var flere striders på en gang. Brukte heller ikke gravitygun metoden.
Bear^ Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg likte sluttkampen jeg, men så er vel jeg ikke så kravstor i kampveiene men verdsetter det lille ekstra. Hvordan tok jeg slutte? Kjørte som fanden, smekka inn i huntere, spratt ut, klaska bomber på stridener, Q skifta våpen til pistolen og smekka bomba sønder og sammen, med Strider. Likte det jeg. Og slutten. Ah sukk. Ep2 er det første FPS spillet som har rørt meg til tårer. Yup, im a sensetive nerd.
perpyro Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er ikke noe glad i avslutninger der men får flere og flere fiender som man skal stoppes i å nå ett eller annet. Men ser for meg at det kan bli intenst å skyte alle hunterne, de tålte ca. 45 skudd fra det kraftigste maskingeværet. Men de var letter å skyte ute i åpent landskap en inne i siloen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå