Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Linda får NTLDR missing, behøver recovery cd/dvd


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ei hot veninne (Linda) av meg fikk levert sin HP Pavilion Media Center t3620.sc i går, og den vil ikke boote opp.

"NTLDR missing" står det. Har forsøkt HP Recovery (F10 ved oppstart) men det hjalp ikke.

 

Harddisken er i orden (kjørt sjekk med verktøy i BIOS og kjørt CHKDSK fra XP CD)

 

Det hun behøver er (i følge HP support) Recovery media (DVD plate). Denne tar det 2 uker å få....!!

 

 

Jeg er sikker på om jeg får hjulpet Linda, at det kanskje kan "bli noe på meg"... så jeg er litt desperat :)

 

 

Har noen der ute Recovery plate til HP Pavilion Media Center t3620.sc som de kan kopiere og sende evt. legge ut ISO på nettet, så betaler jeg 350 kr...

 

Knut [email protected]

Endret av tunkguru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jo sjekke denne:

Computerhope

 

Og foresten hvis du får fikset det pga linken jeg ordnet så krever jeg at det blir noe på meg. Bare så det er sagt. Men er gift så derfor kan du få lov til å være min standin.

Du får legg ut et bilde av denne skjønnheten slik at vi vet hvorfor vi hjelper deg.

Endret av SmoPe
Lenke til kommentar

Hei!

 

Skrev litt kort i innledningen. Saken er at jeg har forsøkt en hel del og browset nettet etter løsninger.

Ville ikke skrive alt jeg har forsøkt, men rett og slett be om ISO eller CD i posten ASAP... hehe

 

Kopi av NTLDR og NTDETECT.COM er forsøkt kopiert inn på partisjonen, uten hell. Også forsøkt FIXMBR og deretter kopiert NTLDR.

 

Også forøkt å kopiere og sette i gang "PCANGEL" recovery manuelt, for Recovery partisjonen ligger intakt.

 

NB ! OPPDATERT

 

Snakket med HP support som sier at Maskinen Linda fikk fra AMIENTO i går, har vært registrert av "GUNDERSEN" for ca 1 år siden.... og at det ikke er garanti.

Skal ta det opp med AMEINTO.NO... mulig de har fått en "BAD Hjemme PC case PC" i retur og solgt den ut til ny kunde?

 

Vel.. brukt eller ikke... fikser jeg den ASAP så er det " GODE ASKJER" for helgen med Linda ;)

 

 

Takk for hjelpen.... ved forøvrig at det er litt søkt å håpe på at noen som har tilsvarende PC faktisk leser dette og "gidder" å sende CD/DVD

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...