J@cob Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Weho. Installert Oblivion på den nye pc'en, sikkert hundrede gangen jeg installerer det på en pc, men nå opplever jeg en ganske irriterende bug! Spillet crasher relativt ofte til desktop. Som regel når jeg gjør ting, f.eks åpner en dør, eller pickpocketer noen. Huff. Hva kan jeg gjøre?
Flakowski Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg syntes shivering isles bare var fucka, likte det ikke veldig godt egentlig, men knights of the nine har jo egentlig vært ganske gøy. verdt prisen? Vet ikke helt. EDIT: Hvor mye betalte du for vanlig versjon? 400 for den vanlige versonen på komplett, men fant game of the year edition på gamerzone for 269, så skal heller kjøpe det.
jonna123 Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Weho. Installert Oblivion på den nye pc'en, sikkert hundrede gangen jeg installerer det på en pc, men nå opplever jeg en ganske irriterende bug! Spillet crasher relativt ofte til desktop. Som regel når jeg gjør ting, f.eks åpner en dør, eller pickpocketer noen. Huff. Hva kan jeg gjøre? Kjøp det til Xbox/PS3 Enkelt og greit! Endret 13. juli 2008 av jonna123
Juggel Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 En stund siden noen har skrivd her, men allikevel; Jeg har akkurat installert ooo 1.3. Før dette har jeg kun spilt Oblivion vanilla. Er det meninga at jeg skal bli sløyd ned på et slag av en vanlig banditt? Jeg har skjønt at levlinga mellom fiender og meg selv er annerledes i ooo, men at en banditt var så overlegen i starten visste jeg ikke.
MiSP Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 En stund siden noen har skrivd her, men allikevel; Jeg har akkurat installert ooo 1.3. Før dette har jeg kun spilt Oblivion vanilla. Er det meninga at jeg skal bli sløyd ned på et slag av en vanlig banditt? Jeg har skjønt at levlinga mellom fiender og meg selv er annerledes i ooo, men at en banditt var så overlegen i starten visste jeg ikke. Kommer an på. Er det en Marauder, Raider eller Highwayman må du regne med å få trøbbel. En vanlig banditt (Bandit) bør dog være overkommelig, spesielt om du fokuserer på nærkamp.
Juggel Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Stemmer, det var nok en Highwayman jeg møtte på. Så jeg for holde meg til bandits foreløpig; )
123321123321 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Har begynt å spille litt Oblivion igjen, men siden jeg har ny PC må jeg innstallere mods på nytt. Har lett litt, men ikke funnet moden jeg leter etter. Jeg mener å huske at den het CarryAllYouWant eller noe sånt, som gjorde at man kunne bære så mye man ville ... Men har ikke funnet den, så derfor lurte jeg på om noen her har peiling på hvor jeg kan få tak i den! Takker for all hjelp jeg kan få
elvenbow123 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Har begynt å spille litt Oblivion igjen, men siden jeg har ny PC må jeg innstallere mods på nytt. Har lett litt, men ikke funnet moden jeg leter etter. Jeg mener å huske at den het CarryAllYouWant eller noe sånt, som gjorde at man kunne bære så mye man ville ... Men har ikke funnet den, så derfor lurte jeg på om noen her har peiling på hvor jeg kan få tak i den! Takker for all hjelp jeg kan få Har ingen direkte linker, men...planetelderscrolls.com? Jeg elseker siden, den er litt treig men, jaja, tror det er en vanlig koda som kan gi deg evig weigth limit og...
elvenbow123 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Weho. Installert Oblivion på den nye pc'en, sikkert hundrede gangen jeg installerer det på en pc, men nå opplever jeg en ganske irriterende bug! Spillet crasher relativt ofte til desktop. Som regel når jeg gjør ting, f.eks åpner en dør, eller pickpocketer noen. Huff. Hva kan jeg gjøre? Kjøp det til Xbox/PS3 Enkelt og greit! dårlig svar :-P spillet crasher?, eller lukker seg, så du bare kan åpne det igjen fra....den blå linja under deskopp, vista eller xp?
123321123321 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Hvis du tenker på å skrive "tgm" i console er ikke det aktuelt for meg, ettersom man nesten blir immun mot alle angrep etter man har skrevet inn den koden ... Har søkt på planetelderscrolls.com, men fant desverre ingenting der.
MiSP Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Hvis du tenker på å skrive "tgm" i console er ikke det aktuelt for meg, ettersom man nesten blir immun mot alle angrep etter man har skrevet inn den koden ... Har søkt på planetelderscrolls.com, men fant desverre ingenting der. Du finner den på TES Nexus.
Gavekort Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Weho. Installert Oblivion på den nye pc'en, sikkert hundrede gangen jeg installerer det på en pc, men nå opplever jeg en ganske irriterende bug! Spillet crasher relativt ofte til desktop. Som regel når jeg gjør ting, f.eks åpner en dør, eller pickpocketer noen. Huff. Hva kan jeg gjøre? Kjøp det til Xbox/PS3 Enkelt og greit! Verste jeg har hørt, slik skjærer i gamerhjertet mitt. Du får kvalitet og modifikasjonsmuligheter med PC, konsoll er bare søppel og er primært laget for å hindre piratkopiering. (les signatur)
QZ Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Kordan får eg "fylt opp" Mages' Staffen min? Eg har berre 4 uses igjen, og kunne trenge å få "fylt den opp" igjen
Karl-Peder Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Kordan får eg "fylt opp" Mages' Staffen min? Eg har berre 4 uses igjen, og kunne trenge å få "fylt den opp" igjen Hvis jeg ikke husker helt feil, så måtte man benytte seg av "soul gems" eller noe for å få fylt på sånt.
MiSP Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Kordan får eg "fylt opp" Mages' Staffen min? Eg har berre 4 uses igjen, og kunne trenge å få "fylt den opp" igjen Ta en titt her. =)
QZ Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 (endret) Tusen takk Eg har tenkt til å laste ned The Unofficial Oblivion Patch, men må eg laste ned noko anna først? Endret 13. september 2008 av QZ
del_diablo Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Eg har tenkt til å laste ned The Unofficial Oblivion Patch, men må eg laste ned noko anna først? Nedlast nå, vis du er bekymra for load lista de.......... nedlast Oblivion Mod Manager i stede. http://timeslip.chorrol.com/obmm_download.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå