Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

aldersforskjell 15 og 19


Gjest gutt-19

Anbefalte innlegg

Gjest gutt-19

Hei. Skriver som gjestebruker, som dere sikkert forstår.

 

Jeg er en gutt på 19 år, og er bifil. Har fått tilbud om å møte en gutt på 15 for å ha sex, var han som spurte. Jeg nølte litt med akkurat den biten, og har ikke lovet han noe. Men jeg snakket med han, og synes han virker veldig koselig.. Men jeg er usikker på aldersforskjellen. Hva synes dere? Skal jeg la være, eller kan jeg bare "go for it"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

15 og 19 kan gå helt fint. Det loven sier er vel at dere skal være tilnærmet like modne om det skal være lov å ha sex. Så om 15åringen er litt moden foralderen og 19åringen litt umoden så løser vel det seg hehe. Så lenge det ikke er snakk om OVERGREP så tviler jeg på at noen vil straffeforfølge dette.

 

Søstera mi var 15 når hun ble sammen med typen som da var 19. Nå er hun 18, de er forlovet og har flyttet inn i egen leilighet :)

Lenke til kommentar

Det der synes jeg høres ut som det er tatt ut av konteksten sin. Dvs. jeg tror sitatet er myntet på eldre personer. F.eks hvis ei på 30 vil ha en mann på 60.

 

Når det er snakk om veldig unge så synes jeg det virker nokså egoistisk og korttenkt. Blant annet fordi det indirekte sier at pedofili er helt OK så lenge man ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Det der synes jeg høres ut som det er tatt ut av konteksten sin. Dvs. jeg tror sitatet er myntet på eldre personer. F.eks hvis ei på 30 vil ha en mann på 60.

 

Når det er snakk om veldig unge så synes jeg det virker nokså egoistisk og korttenkt. Blant annet fordi det indirekte sier at pedofili er helt OK så lenge man ikke bryr seg.

Pedofili er ikke greit. Jeg tok det opp i en annen tråd, men tråden utartet seg slik at den ble stenkt.

Fordi endel av oss ga utrykk for hva vi syntes om pedofile.

Lenke til kommentar
Det der synes jeg høres ut som det er tatt ut av konteksten sin. Dvs. jeg tror sitatet er myntet på eldre personer. F.eks hvis ei på 30 vil ha en mann på 60.

 

Når det er snakk om veldig unge så synes jeg det virker nokså egoistisk og korttenkt. Blant annet fordi det indirekte sier at pedofili er helt OK så lenge man ikke bryr seg.

 

Pedofili er no-no. Men jeg ville aldri ha referert til en person som er 19 år og som er sammen med en på 15, som pedofil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...