Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om denne tråden gjelder oppgraderingen, så mener jeg i så fall at det er for mye info under avatarene.

"Bruker

Gruppe: Medlemmer

Ble medlem: 01/01/2000

Fra: Andeby

Medlem nr: 1234"

Kunne greit kutta ned til Innlegg, medlem, bosted.

Evt. la "brukertype" være synlig om det er moderator.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg får ikke til å vise det som står slik "Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor..." Hvor skal man egentlig klikke?

Spoilertagsene skal vistnok fungere i diskusjon.no-skin-et :) Ble nevnt her tidligere i forbindelse med babethreaden. Siden det fungerer i diskusjon.no-skinet, tar det sikkert bare litt tid før det fungerer i de andre også :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Skrevet

Savner Diskusjon.no Dynamisk-skinnet og en lo-fi versjon av tråden under skrive-innlegg-boksen når man skal skrive, vel, innlegg. Det var ofte jeg skrollet ned for å lese nøyaktig hva som ble sagt i tråden siden jeg ikke er i stand til å memorisere en hel tråd før jeg skriver innlegg. :)

Skrevet (endret)

Negative sider med oppgraderingen (det er positive også selvfølgelig).

- Mindre responsivt? Virker som det har ordnet seg nå.

- Spoiler-tag'en er vekke.

- Dynamisk skinnet er vekke.

- Profilen er ikke helt i vater ("Profilalternativer" f.eks.)

- Det samme er når du skal skrive/redigere et innlegg.

- Funksjonen for å skjule tråder/legge til tråder er ulogisk.

Endret av iMono
Skrevet (endret)

- det var pga stadig bugfixing

- den er tilbakegijen i diskusjon.no skinnet, og kommer i de andre igjen snart

- det kommer snart

hvilket skin bruker du?

Endret av Ståle
Skrevet

Vet ikke om noen har nevnt dette før men hvorfor kan de ikke velge språk, norsk eller engelsk.

Her ser det ut som en slags julekalenderengelsk, lett blanding! Se for eksempel nedover menyen, 5 engelske og 7 norske valg... :no:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Favoritter kommer heldigvis tilbake ... så nå er det bare å håpe på at de trådene vi hadde lagra i favoritter fortsatt er der ;)

Skrevet
Menyen min er så norsk man får det :hmm:
Skrivefeltet og kontrollpanelet er dessverre fortsatt stappa med dårlig norsk oversettelse, håper noen jobber med saken. (se mine 3 forrige poster i denne tråden for eksempler på problemer med oversettelsen)
Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Jeg ser ingen feil ... annet enn at du bruker IE selvsagt :roll:

Hurtig endring (nok en feil i oversettelsen): Dersom du mener "Visninger" kommer dette av at de ikke blir oppdatert for hver gang du oppdaterer, det er nevnt tidligere i tråden.

Endret av Slettet+6132
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...