Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Hmm, der fikk jeg jammen 2 gavekort til. Registrerte meg i går. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

der fikk jeg 3 til:D det var digg. dere må bare registrere dere på nytt =) logg inn med kontoen deres, og gå på den linken igjen. og regg dere i de dere ikke er blitt med i. funka for meg.

edit: forresten så fikk kjæresten min og broren min ett hver også nå. regga igår :)

Endret av DarkZhade
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Funker ikke for meg lengre i alle fall. Men nå tror jeg at jeg har blitt medlem i alle klubbene som fortsatt har/hadde det 1000kr-tilbudet.

Skrevet

Dere som har meldt dere inn etter at tilbudet egentlig ble fjernet, fikk dere e-posten som sa "Om kort tid vil du motta velkomstgaven." eller fikk dere den hvor gavekortet ikke ble nevnt?

Skrevet
Dere som har meldt dere inn etter at tilbudet egentlig ble fjernet, fikk dere e-posten som sa "Om kort tid vil du motta velkomstgaven." eller fikk dere den hvor gavekortet ikke ble nevnt?

Fikk den med "Om kort tid vil du motta velkomstgaven", og dagen etter (idag) kom den :D

Skrevet

Hmm, jeg prøvde å registrere meg i går, men jeg fikk ikke beskjed om at jeg om kort tid vil motta velkomstgaven. Nå vet jeg ikke om jeg skal si meg fornøyd eller prøve en gang til.

Bruker dere eksisterende brukere, eller oppretter dere helt nye i andre navn?

Skrevet

Heh, fikk to nye gavekort i dag. Trikset er vel å starte nye kontoer og så bare bruke gavekortene på hovedkontoen. (Så slipper du stress med forskjellige navn på pakkene ~~~)

Skrevet

Men tilbudet er jo borte. En kamerat prøvde akkurat å registrere seg, og det sto ingen ting om gavekortet i e-posten han mottok.

Jaja, 5000 kroner er vel nok :). Mye vil ha mer, som mange sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...