Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet
En kompis sa nettopp til meg at når man skal melde seg ut fra bokklubben (om 1 år) så må man kjøpe en bok i hver klubb man er medlem i? Jeg regner med han tar helt feil, men jeg finner ikke noe på hjemmesiden som sier det motsatte av det han sier, så ble litt redd nå. Noen som vet?

Du ble redd for å måtte bruke vel i underkant av hundre kroner for hver tusenlapp de gav deg? :ermm:

Koster ikke hovedbøkene 200-300,-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Koster ikke hovedbøkene 200-300,-?

Jo, men han skrev ikke noe om hovedbøker, så jeg antok at det var snakk om en hvilken som helst bok den aktuelle klubben fører.

Endret av Skarstad
Skrevet

Når jeg skal melde meg inn står det med liten skrift angående tilbudet om gavekort:

Tilbudet gjelder kun ved innmelding i én klubb.

Hvordan kan man da få utdelt ett gavekort per klubb man melder seg inn i? Er det noe jeg har misforstått her?:p

Skrevet
Når jeg skal melde meg inn står det med liten skrift angående tilbudet om gavekort:

Tilbudet gjelder kun ved innmelding i én klubb.

Hvordan kan man da få utdelt ett gavekort per klubb man melder seg inn i? Er det noe jeg har misforstått her?:p

Nei det er det ingen som skjønner. Bokklubben fortsetter hvertfall å sende ut gavekort. :)

Skrevet

Da var egentlig alt julestresset gjort unna for meg å mine nære :D

5000 i julegaver fra bokklubben.no = en bedre jul

Vet ikke om jeg skal melde meg inn i flere, blir nesten mer trafikk på bokklubben en på diskusjon.no da

Skrevet

Bor i Ski område :p

Bra service av dem må jeg si, men tror postmannen gjorde det for å bli kvitt ''noen'' av de filmene som venter på meg, har jo tross alt 24 filmer som er sendt :p

Skrevet
Men det blir nok en god del å betale i porto når alle disse dvdene og bøkene skal sendes? Antar at ikke dette også blir betalt av bokklubben?

Det er portofritt ;)

Skrevet
Det er jo Lørdag i morgen, så du kan glemme det gavekortet. Du får det da på mandag eller tirsdag.

Gavekortene blir med andre ord bare delt ut på ukedagene?

Skrevet

Det er nok slik at alle søknader om klubbmedlemskap blir gjennomgått manuelt, og jeg antar at bemanningen har fri i helgen. Dermed ser det ut til at vi må vente et par dager.

Skrevet (endret)

Jeg vet hvordan du har det. Frykter selv at jeg ikke får flere gavekort. Om jeg bare hadde lagt merke til denne tråden tidligere, så kunne jeg kanskje ha sikret meg en del flere gavekort enn det jeg mest sannsynlig ender opp med til slutt. Har kun fått ett, og det er så mange ting der jeg ønsker meg.

Endret av Kadmium
Skrevet

Klart det er du som «trenger det mest», men det hadde ikke gjort noe å få litt mer å rutte med.

Uansett, så har jeg sikret meg følgende, så jeg er vel egentlig ganske fornøyd:

DVD American Dad Volume 1
DVD Sorte Orm Collection Box
DVD Tarantino box

:)

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Og da trillet det 5. gavekortet inn i innboksen.

Skrevet
Og da trillet det 5. gavekortet inn i innboksen.

Utrolig at folk fortsatt får flere gavekort, etter at Bokklubben satte en begrensning på 1 gavekort. Men det er jo bare fint med gratis dvd, bøker, gaveartikler, osv. :)

Sier meg fornøyd med mine 9 gavekort jeg fikk før begrensningen kom, håper bare jeg husker å avbestille alle bøkene fremover ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...