Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det trådløse headsettet har en meget god lyd. Lyden er bedre enn som de andre hodesett :thumbup:

 

labels=1.jpglabels=1.jpg

HAHA! Er du skutt? Bluetooth headsettet har crappy lyd, og den tar jo opp alt av lyd rundt i rommet. Som feks ulyder fra pusten din, lyden fra TV'en og alt som er.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Er det noen som har tips til en noob på hva jeg kan gjøre for å konvertere videofiler slik at de kan spilles på PS3?

 

Noen .avi filer funker, andre ikke. Finnes det et program som kan konvertere enkelt og greit for meg? Jeg har prøvd å bruke noe som het PS3 Video 9. Det konverterte til MP4, men jeg får beskjed om "corruptded data" når jeg prøver å spille av på PS3.

Lenke til kommentar

Bruk ps3 media server. Når du er inne på mediaserveren fra ps3en din, har du mulighet til å trykke trekant for så å kopiere over fila til playstation. ps3 media server gjør transcoding for deg.

 

 

http://ps3mediaserver.blogspot.com/

 

Finner selvfølgelig ikke hverken PS3'en fra PC'en eller omvendt. Har åpnet porter i routeren, media server er enabled på PS3 nettverksinstillinger, SSDP er enabled på PC'en (XP), upnp er enabled i routeren. Men, no go...

 

Synd, for det virker jo som et genialt opplegg, når det først virker.

 

Edit: Skal vel kanskje også nevnes at jeg fremdeles ikke får opp NAT2 istedenfor NAT3, etter å ha åpnet de nødvendige portene i routeren. Upnp kommer opp som 'not available' på PS3 etter at jeg har satt upnp til 'enable' i nettverksinstillinger.

 

BLARGARGGG...

 

Min oppfattelse av media server funksjonen i PS3 akkurat nå:

http://www.youtube.com/watch?v=8AyVh1_vWYQ

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vet ikke om dette er riktig plass å poste, men eg kjører på. Har nå hatt Xbox 360 siden den kom ut, men siste uke bestilte eg meg en PS3 med spillet GT5... Stor fan av spillet. De to spørsmålene er: Hvordan er mulighetene online på PS3 hvis man sammenligner Xbox live? Muligheter til Private Chat og Party, eller må man spille sammen for å få snakket med hverandre? Og Hvordan er det med Portene på PS3? Nå har Moderate når eg spiller Xbox, aldri problemer når eg spiller. Men har hørt noe om at PS3 er litt mer nøye med NAT når man spiller Online. Eller kommer det til å funke som på Xbox?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...