Gå til innhold

Hvordan skifte HDD på PS3 Tutorial.

Aafloey

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg har ett spørsmål :) Jeg lurer på, hvis jeg skal overføre noe fra ps3 til hardisken, funker det å bare koble den til med usb? Jeg prøvde det, men jeg fant den liksom ikke :S

Skrevet

Enkleste er å formatere den med et program som kan formatere store disker til Fat32. Husker desverre ikke noe navn i farta men burde gå an å finne noe med Google.

Skrevet

Du kan bruke "computer management"(vet ikke hva de kaller det på norsk) under "kontrollpanel"

Jeg anbefaler deg å google din problemstilling hvis du har problemer, evt. spørre i riktig forum.

Skrevet

Du kan bruke "computer management"(vet ikke hva de kaller det på norsk) under "kontrollpanel"

Jeg anbefaler deg å google din problemstilling hvis du har problemer, evt. spørre i riktig forum.

Nei det kan han sansynligvis ikke. Er harddisken over ca. 30GB får man kun lov å formatere til NTFS i windows. exFAT i W7. Ingen av disse virker ikke på PS3.

• 3 uker senere...
Skrevet

funker disse nye harddiskene på 2000 gb og? evt. hvordan formaterer man dem? er det slik at man må første sette dem i pcen for å så formatere eller er det bare å sette dem rett i ps3 også formatere på ps3en?

Skrevet (endret)

men når man skal formatere den interne 2.5" man kjøper, da bruker man vanlig pc først sant? og så formaterer den til FAT32 for å så putte den i ps3en?

Noen som har prøvd SSD? funker det?

Endret av Phoenix8
Skrevet

men når man skal formatere den interne 2.5" man kjøper, da bruker man vanlig pc først sant? og så formaterer den til FAT32 for å så putte den i ps3en?

Noen som har prøvd SSD? funker det?

Nei. Man setter den rett i PS3-en så ordner den resten. Har hørt at SSD i PS3 er sløs av penger. Er marginal, om knapt noen ytelsesøkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...