Gå til innhold

hva er det dårligeste våpnet du har prøvd på et spill???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det dårligeste våpene må vere glock-18.....

Nei. Glock er bra.

brass knuckles i doom.

Da har du ikke spilt mye Doom. Brass Knuckles og berserk er det vel heter, er jo konge!

den store stygge dyre rifla til CTene i CS som er stor og stygg og dyr og som ikke treffer en åtte meter bred låvedør fra ti meters hold...  :rofl:

Du har mye å lære ser jeg.

m249 i hl:countr-strike

Igjen folk som ikke kan bruke et våpen. Dette er egentlig kjempe bra, det er bare det at de færreste klarer å håndtere det riktig. Kjempelett å ta headshot med og i tillegg gir den mye skade og er fin mot/gjennom dører.

 

Men tilbake til det dårligste våpenet jeg har brukt. Det må være den sniper rifla i Hitman 2. På det brettet mot slutten, hvor du er i Stalingrad var det vel, for andre gang i spillet. Litt vanskelig å forklare bedre uten å spoile morroa for folk senere. Merkelig hvor dårlig den rifla er. Lurer på hvorfor. :D

Lenke til kommentar
den store stygge dyre rifla til CTene i CS som er stor og stygg og dyr og som ikke treffer en åtte meter bred låvedør fra ti meters hold...  :rofl:

Du har mye å lære ser jeg.

 

må bare si det igjen... du EIER ikke sans for ironi...

hvis jeg skulle være en slik en tørrpinn oxo må jeg få stille det flotte spørsmålet "hvem tulling fant på å sette scope på den store stygge dyre rifla til CTene i CS?" :D

Lenke til kommentar
cappo: tror du glemte å skru på det lille du har av ironisk sans før du gikk inn her... 8)

Blæh.. :p

 

Du som har ramla av spøke stolen. Bare det at jeg ikke gidder å putte :D 'er, :p 'er, 8) 'er, :lol: 'er, :wink: 'er eller :rofl: 'er etter alt jeg skriver.

 

Men jeg ser nå at en av de ovenfor nevnte smilies hadde vært på sin plass etter den settningen du kvotet.

 

Men jeg vet det er folk som synes det våpenet du referer til suger ass. Bare så det er sagt. :p

Lenke til kommentar

Må bare få sagt at kubeinet i HL rocker flatt! Ingenting som e mer tilfredsstillende enn å trykke en motspiller opp i et hjørne og denge ivei!

 

BTW: Mac10 og TMP er bra våpen...bare du kommer nærme nok.

 

men når det gjelder evneveike våpen; det meste av det du kaster i Neverwinter Nights, darts, shurikens osv..

Dual Berretas (softguns?) på CS.

Lenke til kommentar
...

Den første "Laser pistolen" man begynner med i Jedi outcast II

Strøm stav i Red Faction I

 

Laserpistolen du begynner med i JKII:JO er faktisk genial over store avstander, i motsetning til de fleste andre våpnene i det spillet skyter den faktisk litt rett.

 

Og strøm staven i red faction er da god som gull? til nærkampvåpen å være er den iallefall ikke det værste jeg har vært borte i i fps spill...

Lenke til kommentar
Dårligste våpen må være :

 

Mobilen (støt opplegget) i 007 nightfire

Den første "Laser pistolen" man begynner med i Jedi outcast II

Strøm stav i Red Faction I

 

 

Den mobilen... Vakke det en sånn ting som man kunne bruke for å klatre med ? Støt tingen var vel bil nøkkelen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...