Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blitt hengt ut og mobbet lenge


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Det er ikke motsigende. I den alderen der har det ikke så mye med om man er sterk eller ikke. Det går mer på å vise at du tørr å sloss. Så lenge du tør å "klikke litt" blir din fiende redd for deg. Slik er det bare. Men selfølgelig har muskler noe og si til en viss grad. Det jeg lurer på er hva dama til trådstarter synes om at han slo til fyren?

 

Men dersom denne karen er større og sterkere, ville han jo slått tilbake? Dette er ihvertfall det jeg har erfart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La meg presisere:

Ender man opp med å gi folk juling på den måten dere prater om så synker man bare ned på nevntes nivå, og er ikke bedre selv. Om ditt beste argument er en knyttneve synes jeg synd på deg. Er argumentet at du kan bruke knyttneven, men at du ikke gidder fordi det ikke er verdt å bruke det på en tosk, da har du gjort noe langt bedre.

Greit nok at det er hindring av sextrakassering av dama. Jeg skjønner han jævla godt i at det ikke er no kult at han og dama blir plaget, men det rettferdiggjør ikke handlingen av å banke opp noen.

 

Det holder med å gjøre et poeng at *drittsekk* ikke skal kødde, så får det heller bli slosskamp om tosken er så dum å fly på deg.

 

Det er faktisk andre måter å få noen til å kutte ut å være en komplett idiot mot deg.

 

Til slutt vil jeg si at jeg tror denne stakkaren som plager dame og trådstarter har et seriøst problem med å klare å finne seg selv. Det kan være sjalusi på en bedre tilværelse, savn etter ordentlige venner etc. Han trenger hjelp til å finne ut av det. Slå han ned er ikke rette måten :)

 

I've made my point.

 

Det du skriver om er en slags kvalmende blind tiltro til at vold aldri har, eller vil løse noe. Du skriver at denne fyren har sunket ned på samme nivå som denne idioten som gikk rundt å klapset damen hans (og alt det andre dritet fyren holdt på med over tid).

Hvordan kan trådstarter ha synket ned på samme nivå?

 

Man har en mann som er gjennomgående mobber, gir seg aldri, snakker drit, fysisk vold, ikke bare fysiske overtredelser mot deg selv, men også din partner.

Så har vi den andre mannen, som reagerer negativt, men bare bruker vold som siste utvei fordi han ser svært alvorlig på at ting går unødvendig utover partner. Denne andre mannen gir som siste utvei den første godt med juling, og avslutter dermed problemene.

HVORDAN kan disse to være av samme lavmål?

 

Uansett hvor lite vi liker det så er vold en grunnleggende del av mennesket, en annen del som ofte dukker opp er tidvis grenseløs dumskap. Vold har, og vil i fremtiden løse konflikter.

Uansett hvor mye vi ikke liker det.

 

MERK at jeg ikke oppfordrer til at fyren skal drive med vold, så dere overproduktive sheriffer må ikke slette posten min.

Lenke til kommentar

Problemgutten er tydeligvis en kødd, men hvorfor gjør ikke kjæresten din noe? Hvor blir det av ørefiken fra henne? Jeg får nemlig nesten inntrykk av at hun syns det er helt ålreit å bli tatt på rompa av andre enn deg.

 

Det å prøve å snakke med ham, finne ut hvorfor han oppfører seg som han gjør, vil kanskje ikke føre fram til noe. Men du kan jo prøve. I stedet for å være hissig hver gang du snakker med ham, få ham på tomannshånd og vis at du er alvorlig og oppgitt.

Jeg skjønner også at bøllefrø i den alderen ikke hører på fornuft, men prøv likevel.

 

Og til dere som kommer og sier "men det virka jo med vold!", tenk dere litt om da! Han har holdt på med plagingen i månedsvis, og har til og med fått deng før. Nå har det såvidt gått noen dager. Tror dere virkelig at dette var alt som skulle til? Hvis trådstarter fortsetter å oppdatere oss, tror jeg at dere kan banne på at dette ikke er slutten.

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Problemgutten er tydeligvis en kødd, men hvorfor gjør ikke kjæresten din noe? Hvor blir det av ørefiken fra henne? Jeg får nemlig nesten inntrykk av at hun syns det er helt ålreit å bli tatt på rompa av andre enn deg.

 

Det å prøve å snakke med ham, finne ut hvorfor han oppfører seg som han gjør, vil kanskje ikke føre fram til noe. Men du kan jo prøve. I stedet for å være hissig hver gang du snakker med ham, få ham på tomannshånd og vis at du er alvorlig og oppgitt.

Jeg skjønner også at bøllefrø i den alderen ikke hører på fornuft, men prøv likevel.

 

Og til dere som kommer og sier "men det virka jo med vold!", tenk dere litt om da! Han har holdt på med plagingen i månedsvis, og har til og med fått deng før. Nå har det såvidt gått noen dager. Tror dere virkelig at dette var alt som skulle til? Hvis trådstarter fortsetter å oppdatere oss, tror jeg at dere kan banne på at dette ikke er slutten.

 

Han banka jo han opp engang jo. Og siden har vi ikke hørt fra han. Så funka tydeligvis

Lenke til kommentar

Hvilken gang da? Den for et par dager siden, eller den for lenge siden?

 

Og siden har vi ikke hørt fra han.

Det blir misvisende å ordlegge seg sånn, om du mener den siste konfrontasjonen. Det gir inntrykk av at det er snakk om en lengre tidsperiode enn det faktisk er i dette tilfellet.

 

Om du mener den tidligere episoden, så bør du lese første post igjen:

jeg mannet meg opp og denget han skikkelig en gang.

Siden det har han bare fortsatt enda mer.

Lenke til kommentar
Hvilken gang da? Den for et par dager siden, eller den for lenge siden?

Det blir misvisende å ordlegge seg sånn, om du mener den siste konfrontasjonen. Det gir inntrykk av at det er snakk om en lengre tidsperiode enn det faktisk er i dette tilfellet.

 

Om du mener den tidligere episoden, så bør du lese første post igjen:

 

Den for ikke så lenge siden..

Lenke til kommentar
Aldri svar på et spørsmål med et spørmål! Lært deg det?

 

Lurer på hvilken aldersgrupper du er i. Hvis ikke så hadde jeg ikke spurt?

 

Synes ikke det er relevant å diskutere min alder i en tråd som overhodet ikke har noe med hverken meg eller alderen min å gjøre. Jeg besvarer spørsmålet ditt med å lure på hvorfor et slikt spørsmål dukker opp, da det ikke har noen verdens ting å gjøre i denne tråden.

Lenke til kommentar
Synes ikke det er relevant å diskutere min alder i en tråd som overhodet ikke har noe med hverken meg eller alderen min å gjøre. Jeg besvarer spørsmålet ditt med å lure på hvorfor et slikt spørsmål dukker opp, da det ikke har noen verdens ting å gjøre i denne tråden.

Ok du er 9 år i hue.

 

Du sa at det ikke var lurt å slå noen som var sterkere enn seg i din "venne"krets. DA lurte jeg på hvor gamle dere var.

Du er mongo du?

Lenke til kommentar
Jeg er klar over dette, men selv disse personene kan bli satt ut av noe du sier til dem. Ofte så satt ut at de føler seg truet og dermed gyver løs på deg. Er dette tilfellet ser jeg ikke noe galt å gjøre det som trengs med muskler fremfor ord.

 

Problemet løst, vold løste det. Vold løser problemet kjapt, istede for å studere mennesker å ta igjen psykisk.

 

Jeg har aldri slått noen, aldri blitt slått, å håper jeg aldri blir noen av delene. Jeg mener selv at vold ikke er et godt alternativ, bruker jeg det , så er det i selvforsvar.

 

Jeg støtter Killerquo i denne saken. Trådstarter hadde blant annet en bagatell, en stor bagatell med klapping på rumpa, selvom helsesøster/lærer ikke tar tak i saken der dere bor, kan det hende det gjør det der trådstarter bor.

 

Dessuten, hvem har ikke klappa noen på rumpa ?Hest eller jente eller hund, alle har gjort det.

 

MrFluesikring : Ikke ork å kødd på internett, det er virkelig lavmål- dessuten svarte han godt å relativt.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Ok du er 9 år i hue.

 

Du sa at det ikke var lurt å slå noen som var sterkere enn seg i din "venne"krets. DA lurte jeg på hvor gamle dere var.

Du er mongo du?

 

Har jeg nevnt noe om min vennekrets? Det eneste jeg sa, var at Goliat skviser David, dersom David legger opp til det, om du skjønner?

 

Han tar nytte av at han er større og sterkere, og bruker dette mot den som er mindre.

Endret av Tatt av vinen
Lenke til kommentar
Har jeg nevnt noe om min vennekrets? Det eneste jeg sa, var at Goliat skviser David, dersom David legger opp til det, om du skjønner?

 

Han tar nytte av at han er større og sterkere, og bruker dette mot den som er mindre.

Du sa: Men dersom denne karen er større og sterkere, ville han jo slått tilbake? Dette er ihvertfall det jeg har erfart.

 

Hvor gammel var du når du erfarte det da? tør du virkelig ikke si alderen din herregud

Lenke til kommentar
Du sa: Men dersom denne karen er større og sterkere, ville han jo slått tilbake? Dette er ihvertfall det jeg har erfart.

 

Hvor gammel var du når du erfarte det da? tør du virkelig ikke si alderen din herregud

 

Du fremstår ikke akkurat som en veldig moden person du heller, Mrfluesikring.

 

Jeg er for øvrig enig i at vold er en ekstrem reaksjon som aller helst skal utelates fullstending. Dog har det oppstått flere situasjoner hvor jeg selv har tydd til vold for å få slutt på oppførsel som ligner veldig på det som er nevnt her. Dette har ikke forekommet etter jeg ble ferdig med ungdomsskolen.

 

Da jeg _antar_ at det er snakk om personer i ungdomsskolealder her, så har jeg forståelse for at trådstarter bruker vold, men er det derimot snakk om eldre personer syns jeg ikke noe særlig om det. Da burde begge parter være istand til å ordne opp i dette på annet vis.

 

Til slutt vil jeg advare trådstarter om å bruke vold, selv om det synes å være eneste alternativ; Det er imot loven. Om personen som har trakassert deg og kjæresten din hadde valgt å anmelde deg er jeg bombesikker på at han hadde fått medhold. Det er særdeles lite morsomt å ha en legemsbeskadigelse dom på seg. Dette kan utelukke mye senere i livet, b.l. innreise til USA.

Endret av jossda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...