Döden Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 http://mp.i-revo.jp/user.php/kp-ryan/entry/139.html Demo? 360-versjon? Slippdato? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den som lever, får se...
S-r-ex Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 360-verson er vel helt ute av denne verdenen, men en demo eller viktige detaljer til plottet antar jeg...eller en diger ny trailer (ape som drikker cola og raper LOL)
psino Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Noen som føler for å skrive hva innholdet i den lyd-filen der egentlig er? Et lite sammendrag kanskje? Har ikke lyd på maskinen her..
FedoraHelper Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Kommer MGS til 360 så er livet trist... MGS er jo lizm et av spillene som skal få ps3 salget opp, Release dato OMFG!- ja til den
psino Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Demo så tidlig er vel litt utenkelig? 9644255[/snapback] Er vel det, men fortell det til Polyphony (folkene bak Gran Turismo)
Döden Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Demo så tidlig er vel litt utenkelig? 9644255[/snapback] MGS2-demoen ble sluppet godt over et halvt år før spillet kom. Det samme gjaldt vel MGS3 òg. Nå er det mindre enn seks måneder til MGS4 slippes, og Payton sa selv i #59 at de startet arbeidet med en engelsk demo rett etter TGS. Endret 5. oktober 2007 av Synthem
Jonty Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Kommer MGS til 360 så er livet trist... MGS er jo lizm et av spillene som skal få ps3 salget opp, Release dato OMFG!- ja til den 9644245[/snapback] MGS er ikke noen særlig system selger lenger tror jeg. De siste årene så har Splinter Cell spillene solgt bedre faktisk. MGS3 solgte "bare" 4 millioner på verdensbasis. Splinter Cell på Xbox solgte faktisk 3 millioner enda det var solgt langt færre Xboxer enn PS2 (det solgte også 2.4 millioner på PS2 forøvrig). De 3 andre SC spillene som også har kommet har også alle solgt bra. Selv det nyeste som fikk middels kritikker har solgt 1 million bare på 360 enda det kom ut når det ikke var solgt særlig med maskiner. Det neste Splinter Cell spillet er 360 eksklusivt og jeg blir ikke overrasket hvis det selger bedre enn MGS4, særlig her i Europa og Amerika.
Akrabra Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 forsovet sant nok det du sier.. men mgs 4 er fortsatt en konsoll selger, altså den selger konsoller i tillegg til spill, mange 1000 som venter på det her spillet som ikke har ps3 enda.. derfor er dette en solid tittel, å ville det ha vært en xbox versjon ville de ha releaset info om det allerede og alt er jo utvikla for ps3..=) men men. ps3 exclusive blir det.
tidus2k4 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 En spillbar demo er jo ferdig forsovidt, (fra tgs), bare ikke i engelsk versjon.
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg satser på demo + release i desember. og en herlig CE som inneholder alle MGS-spillene. Eller kanskje bare demo ...
Kenny™ Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Satser på demo jeg også, release i desember hadde vært fint, men jeg tviler på det.
iCar Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Er nok snakk om en demo ja https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=837575&hl=
Döden Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 (endret) "MGS4 producer Ken Imaizumi makes a long-awaited return to the KP Report as we open up the mailbox, chat about the new PSP, and announce our plans for the English playable demo of MGS4!" Gled dere, PS3-eiere. Edit: Whops. URL er fikset. Endret 11. oktober 2007 av Synthem
Bromlexl Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 "MGS4 producer Ken Imaizumi makes a long-awaited return to the KP Report as we open up the mailbox, chat about the new PSP, and announce our plans for the English playable demo of MGS4!" Gled dere, PS3-eiere. Du linker jo bare til et bilde, sier jo ingenting.
The1 Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Litt off topic men gidder ikke å lage en ny tråd, så jeg poster dette her. MGS4, DualShock 3 bundle planned for Easter release in Europe Kilde.
Döden Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Du linker jo bare til et bilde, sier jo ingenting. Fikset! The1: Pent hvis det er sant. Om prisen ikke er for ille og økonomien god, blir det muligens en PS3 for mitt vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå