Gå til innhold

Skate oppfølger, hva vil du se?


Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du bare har hørt om Danny og Colin blandt de som er med så synes jeg det blir for dumt å rope ut etter flere kjente skatere, her er det jo håndplukket blandt kremen av pro skatere! ;)

Hvis de andre er kremen av pro skatere, hva er de i THPS Spillene da? skjokoladestrøet på toppen der igjen?

Eneste grunnen til at du har hørt om om THPS skaterne fremfor de i Skate er i tilfelle fordi du har spilt THPS og ikke fulgt med så mye ellers. Mange av disse har vært veldig sell-out og nettopp derfor du har hørt om dem. Rent bortsett fra Tony Hawk og Rodney Mullen som jo er legender, har pro-skaterne fått sin main-stream publisitet gjennom denne spill-serien. Det betyr ikke nødvendigvis at de er de beste av de beste. Men jeg skjønner at noen synes Skate-skaterne er litt ukjente, forventer ikke at folk i dag vet hvem the Gonz er heller (selvom det er pensum).

 

Det finnes fortsatt flere gode skatere som konkurrerer i toppen som hverken er med i TH-serien eller Skate.

 

Edit: Uansett er det teit å konkurrere om hvem som kan namedroppe flest skatere. Skate er ikke bare for dem som har "peiling" på skating.

Endret av MoonTheLoon
Lenke til kommentar
- Fjerne all HUD i free skate (eller går det an? :p )

- Sette ut egne markers på kartet, sånn at man kan finne igjen gode spots

 

Haha, når man spiller career får man dette opp som tips. Det kan sikkert fikses inni options.

 

Det som egentlig jeg aller mest vil se er SKATE på PS3 som kjører uten fps-drops, DET hadde vært noe det. Det meste er nevnt, så er vel ikke mere å si.

 

Hadde vært bra om trådstartet editerte 1. posten med de "største" tingene oss brukere vil se i en oppfølger

Lenke til kommentar

- Bedre ragdoll (som nevt tidligere)

- Blod og skrubbsår

- Bedre muligheter til og lage fjes , og graphics til brettet

- Flere tricks som : No comply , boneless, impossible , 540 flip , casper, primo, darkslide, mctwist, Flere lip tricks, Hoppe over rail og brettet går under, ++

- Flere kjente spots som Love park o.l

- Større Danny Way park

- Gå av brettet

- Slite sko og brett, så de må byttes ut etter en stund

- Bedre utvalg av utstyr

Lenke til kommentar

- Mulighet for å lage eget soundtrack til filmene du lager

-... som bør kunne være lengre/større enn det du har mulighet for i dag, jeg har da nok av lagringsplass

- Flere moduser for offline multiplayer: splitscreen free skate (viktigst), har'n/sisten/tag, deathrace, konkurranse med selvvalgte objectives

- Mulighet til å gå av brettet for å komme seg opp trapper, hoppe i fra løpende og så legge brettet under seg

- mulighet for darkslide og sliding på sidekanten av brettet

Lenke til kommentar
Person over + brett under = hippie flip.

Feil.

 

Objekt + Person over objektet + Brettet under objektet = Hippie Flip.

Edit: Ser at personen lurer på hva det heter når brettet kun triller under objektet. I tillegg er tittelen på det andre trikset i headingen til videoen. Se derfor bort fra mitt bidrag i denne debatten :)

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...