Gå til innhold

Skate oppfølger, hva vil du se?


Core-1

Anbefalte innlegg

den karriere modusen var egentlig veldig dårlig.

skulle vert mer skikkelige oppdrag..mer av at man må gjøre et bestemt triks til en bestemt grind eller utfor ett bestemt gap.

de som var no var jo bare tull.

 

gjøre 6 grinder,4500poeng og på no skating sone..oppdragene minnet mer og mer om tony hawk jo lengre ut i spillet man kom.

 

og man burde kunne lage egne merker på kartet,sånn at man lett kunne finne tilbake hvis man finner et bra spot.

 

ha med grinds i s.k.a.t.e

 

få lov til og velge hvor som helst på hele mappet hvor man spiller s.k.a.t.e

 

hadde også vert greit om de klarte og lage til på en god måte at man måtte catche brettet selv etter et triks.

 

bedre A.I på folk i gaten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Muligheten for og pierce tattovere seg :D

 

Også større ramper (Nei, jeg har ikke opplevd X-Games enda :( )

 

Gå av brettet, samt hoppe. Men ikke sånn hopp som på Tony hawk.

Lenke til kommentar
- valgfrie filtere, og mulighet for og zoome ut litt på kameravinkelen.

- Gå av brettet

- Kjente Pro skatere

- Bedre ragdoll, når man tryner

- Bedre ramp kjøring, alt blir helt fucka.

- Knekke brettet ja

- Zoom inn og ut i skate.reel

- Bedre musikk

- Kjente sponsorer

- knapp for å merke klær etc, sånn at man ikke må bruke evigheter når man skal kjøpe klær "mer alle, kjøp-funksjon"

- Droppe i ramp

- triks som "Kickflip to indy"

9647093[/snapback]

De som er med er jo veldig kjente da :tease:

 

Bedre musikk? De som har skatet en stund har fått med seg at de fleste låtene i spillet er tatt fra eldre og nyere skatevideoer, sountracket er flott i mine ører. Skikkelig "skate-musikk" :p

9647334[/snapback]

 

Selv om musikken er tatt fra eldre og nye skatevideoer, betyr ikke det at dem er bra? Mange av låtene var helt greie, noen bra, men de fleste rare, etter min mening. De eneste jeg hadde hørt om var Danny Way og Colin McKay.

Endret av Sap15
Lenke til kommentar
Anti-Aliasing (Ja jeg ser på dere Xbox brukere ja)

STFU

9648844[/snapback]

Hmm, hva prøver han å si? At det er jaggies på 360-versjonen? Det har jeg ikke lagt merke til på min HDTV hvertfall :ermm:

 

Flere ting jeg vil se:

 

- Mulighet for å knekke brettet og kingpin (truck)

- Litt mer avansert video editor, med mulighet for klipping og selvbestemt kameravinkel

 

Det meste er vel allerede foreslått allerede, men :p

Lenke til kommentar
- valgfrie filtere, og mulighet for og zoome ut litt på kameravinkelen.

- Gå av brettet

- Kjente Pro skatere

- Bedre ragdoll, når man tryner

- Bedre ramp kjøring, alt blir helt fucka.

- Knekke brettet ja

- Zoom inn og ut i skate.reel

- Bedre musikk

- Kjente sponsorer

- knapp for å merke klær etc, sånn at man ikke må bruke evigheter når man skal kjøpe klær "mer alle, kjøp-funksjon"

- Droppe i ramp

- triks som "Kickflip to indy"

9647093[/snapback]

De som er med er jo veldig kjente da :tease:

 

Bedre musikk? De som har skatet en stund har fått med seg at de fleste låtene i spillet er tatt fra eldre og nyere skatevideoer, sountracket er flott i mine ører. Skikkelig "skate-musikk" :p

9647334[/snapback]

 

Selv om musikken er tatt fra eldre og nye skatevideoer, betyr ikke det at dem er bra? Mange av låtene var helt greie, noen bra, men de fleste rare, etter min mening. De eneste jeg hadde hørt om var Danny Way og Colin McKay.

9650878[/snapback]

 

 

Hvis du ikke har hørt om flere av skatera enn Danny Way og Colin McKay, så er det vel heller du som skal forbedre deg, og ikke EA..

Alle som er med er verdenskjente skatere

Lenke til kommentar
hva med en skate oppfølger på ps3 slik at vi slipper barnespill på xboxen?

9646230[/snapback]

 

Hæ? Hva faen mener du egentlig?

9647383[/snapback]

 

Det han mener er at du skal overse innlegget hans totalt..

 

Men, eneste jeg savner litt på skate er at det ikke går å gå av brettet..

 

kanskje innføre noe erfaringspoeng.. Selv om det var veldig fett nå da.. for, det føltes veldig som personen din ble bedre og bedre etterhvert.. :thumbup:

Blir vanskelig å gjenta det slik i en oppfølger, siden nå kan man hvordan kontrollen fungerer..

 

Ellers også ja fritt kamera i editoren..

 

Lage områder selv kunne jo også vært fett...

 

Hørtes bare mer og mer ut som THPS.. :ohmy:

Lenke til kommentar
- valgfrie filtere, og mulighet for og zoome ut litt på kameravinkelen.

- Gå av brettet

- Kjente Pro skatere

- Bedre ragdoll, når man tryner

- Bedre ramp kjøring, alt blir helt fucka.

- Knekke brettet ja

- Zoom inn og ut i skate.reel

- Bedre musikk

- Kjente sponsorer

- knapp for å merke klær etc, sånn at man ikke må bruke evigheter når man skal kjøpe klær "mer alle, kjøp-funksjon"

- Droppe i ramp

- triks som "Kickflip to indy"

9647093[/snapback]

De som er med er jo veldig kjente da :tease:

 

Bedre musikk? De som har skatet en stund har fått med seg at de fleste låtene i spillet er tatt fra eldre og nyere skatevideoer, sountracket er flott i mine ører. Skikkelig "skate-musikk" :p

9647334[/snapback]

 

Selv om musikken er tatt fra eldre og nye skatevideoer, betyr ikke det at dem er bra? Mange av låtene var helt greie, noen bra, men de fleste rare, etter min mening. De eneste jeg hadde hørt om var Danny Way og Colin McKay.

9650878[/snapback]

Ikke alltid om å gjøre å finne de "beste" låtene, men snarere låter som passer i spillet, og det har de klart med glans. Hvis du bare har hørt om Danny og Colin blandt de som er med så synes jeg det blir for dumt å rope ut etter flere kjente skatere, her er det jo håndplukket blandt kremen av pro skatere! ;)
Lenke til kommentar

Huff jeg som jeg har valgt å ignorere han så ikke innleggene hans kommer opp, men så klarer jeg å lese våset hans på din quote :p han burde vært nekta adgang på xbox delen av forumet.

 

Ontopic:

 

-Bedre AI på medskatere og fotgjengere og biler.(tok nettopp best of year bildet i poolen bak mansionen, og aldri vært så irritert på at de bare kommer og fucker opp. Kan tolerere det på freeskate, men når det er oppdrag, og photoshoot oppåtil så skal det bare mangle at de holder seg unna, eller at jeg har mulighet til å fjerne de.

 

- Gå av brettet for å nå spots lettere.

 

- Litt mindre følsom skater, som også har mulighet til å lande på beina og komme seg på brettet fort igjen.

 

- Flatlandtriks.

 

-Flere ting som blir sponset(klær)

 

-Nøyaktigere føling av høyre spaken, kjennes ut som triksene er vilkårlig, hvertfall når man skal gjøre avanserte triks som laser flip og 360 hardflip.

 

- mulighet til å henge på biler.

 

og sikkert mer som jeg ikke kommer på nå. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

At man kan få kles sponsorer. Og da kan man jo få mye flere sponsorer i spillet å. Large T-skjorter ikke ser så hemma ut. Mye flere bukser. Og at de var "sponsor også" ikke bare at det er noen få bukser du kan få. Og mere baggy style. Pluss at Caper ser normalt ut! Og at duden faktisk ikke bare flyr du faller, men prøver å løpe ut av landingen isteden for å være en potetsekk. + Alt det de andre sa :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
- valgfrie filtere, og mulighet for og zoome ut litt på kameravinkelen.

- Gå av brettet

- Kjente Pro skatere

- Bedre ragdoll, når man tryner

- Bedre ramp kjøring, alt blir helt fucka.

- Knekke brettet ja

- Zoom inn og ut i skate.reel

- Bedre musikk

- Kjente sponsorer

- knapp for å merke klær etc, sånn at man ikke må bruke evigheter når man skal kjøpe klær "mer alle, kjøp-funksjon"

- Droppe i ramp

- triks som "Kickflip to indy"

De som er med er jo veldig kjente da :tease:

 

Bedre musikk? De som har skatet en stund har fått med seg at de fleste låtene i spillet er tatt fra eldre og nyere skatevideoer, sountracket er flott i mine ører. Skikkelig "skate-musikk" :p

 

Selv om musikken er tatt fra eldre og nye skatevideoer, betyr ikke det at dem er bra? Mange av låtene var helt greie, noen bra, men de fleste rare, etter min mening. De eneste jeg hadde hørt om var Danny Way og Colin McKay.

Ikke alltid om å gjøre å finne de "beste" låtene, men snarere låter som passer i spillet, og det har de klart med glans. Hvis du bare har hørt om Danny og Colin blandt de som er med så synes jeg det blir for dumt å rope ut etter flere kjente skatere, her er det jo håndplukket blandt kremen av pro skatere! ;)

 

Hvis de andre er kremen av pro skatere, hva er de i THPS Spillene da? skjokoladestrøet på toppen der igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...