Lommiss Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, leser at mange her liker å handle fra VGP Selv har jeg ingen erfaring med den, så lurte på om folk kunne liste opp fordeler og ulemper ved å bestille derfra ? Og en ting til, hvilket bestillings alternativ velger jeg om jeg skal forhåndsbestill CoD4 derfra, og vil unngå tollen? Credit Card (Visa/Mastercard/Amex) PREORDER NOW PAY LATER CREDIT CARD Cash/Money Order/Postal Order PayPal
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Såvidt jeg vet, er det ingen ulemper med å handle fra VGP (bortsett fra at manualen er på engelsk, om du på død og liv må ha den på norsk). De har god service, og frakten tar ikke særlig lang tid. Ut ifra alternativene du lister opp, ville jeg valgt Credit card (Visa/Mastercard/Amex) om du har tenkt å bruke et vanlig kredittkort. Er ikke helt sikker på hvordan PREORDER NOW PAY LATER CREDIT CARD fungerer i praksis, men i mine øyne er det like greit å få betalingen unnagjort med en gang Toll unngår du uansett, ettersom de alltid merker forsendelsen med en verdi på 20 kanadiske dollar.
benyeah Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 ingen ulemper! billig, lynrask levering og null toll!
Lommiss Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Takker for svar, da blir det nok CoD4 bestilling fra VGP ja
garnok Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 fikk svar på mine spørsmål også da tar jeg sjangsen på cod4 og assassins creed bestilling
NgZ Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Tollvesenet må da være obs på denne butikken, og andre som notorisk undertakserer varene de sender ut? At de merker alle med samme sum gjør det vel heller ikke noe mindre mistenkelig.
Konamixx Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Kan de gjøre så mye med det da? Hvis butikken sier det er prisen så har de jo ikke mye de skulle sagt. De har jo ingen bevis for at du faktisk ikke betaler under 200kr for produktet. Eller?
NgZ Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Dersom tollvesenet mener at prisen ikke stemmer, kan de beregne avgifter etter en pris de fastsetter ved skjønn. (I dette tilfellet er det ikke verre enn å sjekke prisen på siden deres, men du må nok regne med at de bruker den høyeste prisen de snubler over i Norge.)
Tomtruck Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hvor mange dager tar det fra varen er sendt til man har den i hus da? Vurderer å legge inn et par bestillinger der da både PGR4 og Half Life orange box er regionfree.
ballerusk Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Av erfaring bruker det å ta fra 4 dager til 1 uke.
fettgnomen Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Sist jeg bestillte, det var da Bioshock, fikk jeg det tre dager etter det var sendt.. Noe jeg synes er meget kjapt, er ikke alle norske nettbutikker som klarer å matche det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå