Gå til innhold

Ny lastebilsimulator på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Stiller meg skeptisk til hvor gøy det blir å spille et slikt spill. Hva går det ut på, holde inne framover-knappen i noen timer mens du holder deg i høyrefeltet på en snorrett motorvei? Hvis ja, så tviler jeg på at det er noe for meg. Selv om det jo var veldig gøy å kjøre trailerene som har vært i de forskjellige GTA-spillene, så vil neppe lasten overleve den typen kjøring som foretas i GTA...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stiller meg skeptisk til hvor gøy det blir å spille et slikt spill. Hva går det ut på, holde inne framover-knappen i noen timer mens du holder deg i høyrefeltet på en snorrett motorvei? Hvis ja, så tviler jeg på at det er noe for meg. Selv om det jo var veldig gøy å kjøre trailerene som har vært i de forskjellige GTA-spillene, så vil neppe lasten overleve den typen kjøring som foretas i GTA...

9646764[/snapback]

 

Det som er poenget med disse spillene vet du, den gode cruisingfølelsen, ta taktiske jobbvalg og få inn så mange mil i timen som mulig mens man unngår politiet.

 

 

 

EDIT:

 

Norge er jo med i logoen i det minste, så det går vel an å håpe.

 

post-77472-1191636109_thumb.png

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Jeg tviler dessverre på at dette spillet blir så bra som det ser/høres ut som... Det ender nok opp med at man kun kan kjøre 15-20 oppdrag, (på en bestemt rute) og alle på tid... :shrug:

 

Det blir nok likt som de forrige lastebilspillene fra samme utvikler.

Uendelig oppdrag og uendelig tid på oppdragene.

 

 

GaKKE:

Samme har jeg håpt på i alle år, men ser ikke ut som vi noen gang får det.

Nærmeste er brukerlagde lastebiler med vogner.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...