Gå til innhold

Kulturo: Oppfølger til Serenity?


Anbefalte innlegg

Jada. En annen morsom sak er jo at mange også ønsker at Morena Baccarin skal spille i Justice League. Men det er jo bare rykter, selv tviler jeg på at hverken Fillian eller Baccarin vil bli å finne i Justice League.

 

Du vet sikkert dette, men Morena har vel "spilt" i tegnefilmene om Justice League der hun var stemmen til Black Canary. Ihvertfall etter det jeg har lest et annet sted. Får sjekke imdb for å være helt sikker.

9652898[/snapback]

 

Det stemmer, Fillion har også hatt stemme (Gregory Saunders) i et par episoder :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serien / Filmen / Musikken fra filmen er bare helt himmelsk :D

Hadde vært ekstremt bra om det kom en oppfølger...

 

Synes Nathan Fillion er en veldig god skuespiller, og alltid når jeg ser han i en film/serie føler jeg alltid at jeg ser på noe bra :p

 

Og Summer Glau (River) er så søt :love: ^^

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar

Jeg bumper denne litt siden jeg fant en artikkel om mulig oppfølger til Serenity her.

Forøvrig står det dette om Nathan Fillion:

 

"“It really is”, says Tudyk. “Everybody in the Firefly crew – and that includes the ones who died in the movie – are excited about the prospect of doing another”.

Nathan Fillion, says Tudyk, is especially keen. “We were out a couple of weeks ago together at a party and there was a bunch of people there, and he was like ‘Oh, look we’re Browncoats”.

Great to hear Fillion’s still as crazy as ever about wearing the Tightpants again."

 

Noen som vet hvor man får tak i Firefly Collectors Edition på DVD i Norge? :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...