Gå til innhold

Spill på PS3


anders!

Anbefalte innlegg

Hei! Sorry for dårlig emnetittel... Sitter å sikler på PlayStation 3 for øyeblikket i stede for en PC oppgradering. Spørsmålet mitt er, hvordan flyter spillene på PS3? Er det god FPS konstant eller faller fps på ps3 like mye som på xbox 360 spill? Er vansklig å se på videoer men har ikke sett noe hakking eller lav fps enda! Takk til alle som kan gi et svar :)

AndersdD :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke det selv, etter at jeg kom på PS3. Tenkte å oppgradere til Assassins Creed og CoD MoWf og sånn. Egentlig så var det en før reklame for killzone 2 som fikk meg til å tenke på ps3! Er det noe killzone tråd her på forumet eller? Har ikke funnet noen :hmm:

Lenke til kommentar

Så lenge du holder deg unna dårlige porter(som det dessverre er noen av) går det nok bra. Men utviklerene begynner å få litt mair taket på portene sine ver til PS3 føler eg, så da kan vi forvente at det blir bortimot like på 360 og PS3.

 

Ser du vil ha COD4, det skal visstnok vere identisk på begge platformer. Og som beta tester på 360 versjonen kan eg love deg ein ting, dersom utviklerene holder de det lover ang. PS3 versjonen vil du ha det godt med deg sjøl :wee:

 

EDIT: Husk HDMI-kabel :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg elsker min PS3. Jeg hadde xbox360 før men brukte den aldri. PS3'en bruker jeg mye .. Har nettopp gitt Oblivion en ny sjanse. Hadde det på PC før, da jeg diiigga Morrowind, men jeg syns ikke Oblivion ble det samme. Men etter å ha lest endel reviews så kjøpte jeg Oblivion til PS3 og det er herlig! :D

Lenke til kommentar
Skjønner ikke det selv, etter at jeg kom på PS3. Tenkte å oppgradere til Assassins Creed og CoD MoWf og sånn. Egentlig så var det en før reklame for killzone 2 som fikk meg til å tenke på ps3! Er det noe killzone tråd her på forumet eller? Har ikke funnet noen :hmm:

9639993[/snapback]

:ohmy::ohmy: måtte du oppgradere for å spille Assasins creed og COD? da må nok jeg også oppgradere :(

Lenke til kommentar

FOM var ein meget positvi overaskelse. Folk sa deet var kjedelig single player med elendig start etc. Eg syns det begynte rimelig bra, og opplevelsen blei aldri kjedelig utover. Online delen er også utrolig bra syns eg. Men noen grafisk showcase er det ikkje akkurat, dersom du er optatt av det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...