Lakrits Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Fant denne på nettet, funker fett. Nå kan dere ha det morro på LAN også! For dere som bare vil spille sammen med en kompis, over virtuell LAN kan dere ta i bruk Hamachi How to enable lan mode in Crysis Beta 1) Ok, first you will need a working client installed (Any version) 2) Goto [install Drive]\Program Files\Crysis\Crysis MP Beta (Or where-ever you installed it) 3) Go into the game folder 4) Open "GameData.pak" in winrar 5) Goto Libs>UI 6) Find and extract the 2 files named "Menus_StartMenu.gfx" and "Menus_StartMenu.swf" 7) Rename these extracted files as follows: Menus_StartMenu.gfx > Menus_StartMenu_Beta.gfx Menus_StartMenu.swf > Menus_StartMenu_Beta.swf 8) Now re-import the 2 files (Drag them into the winrar window) and allow overwrites And you're done! Fire up the game and all menu options are now enabled, including single player (Though this will just crash the game instantly). And LAN play works perfectly. *SCREENSHOTS*
MrL Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Dette har jeg testet ut, og LAN funskjon funker ikke hos meg. Mulig fordi jeg bruker vista. Når jeg trykker create game, går den bare tilbake til forrige meny..
akristina92 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Gjør dette noe med internett-delen av multiplayeren eller?
Papirkurven Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Funker ikke med meg heller. når jeg trykker på Start game så kommer jeg bare tilbake til der serverene skal komme fram.
Lakrits Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Funket her, men skal se om jeg finner en nyere versjon.
Maniche Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 vel, dette har jeg vist lenge og kan si at det funker, MEN jeg får ikke joina noen lag ( buhh ) kanskje fordi det bare er jeg som er med (?)
Maniche Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Må man ha key her? 9656227[/snapback] du må ha key for å "unlocke" spellet på en måte, uten key å du får bare opp "sett in cd\dvd i cd stasjonen" så ja, du trenger key for å AKTIVERE spellet, men etter det så kan du spelle både uten internett og med ( lan funker ) Endret 7. oktober 2007 av apoligize
Maniche Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Og key må man betale for på filefront ol? 9656265[/snapback] du må det nå, men får en liten stund sida(1 uke eller no) så var batch 5 åpen for alle, men du kan jo få en key på www.incrysis.com eller www.crysis-game.com du må ha over 10 poster eller noe, men de har noen key's igjen hvis du vil ha en
Boring Prophet Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Fungerer det på noen måte å sette opp lokalt lan på denne måten, slike at flere kan joine?
Maniche Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Fungerer det på noen måte å sette opp lokalt lan på denne måten, slike at flere kan joine? jeg får kommet inn, men siden ingen av kameratene mine har crysis, så får jeg ikke testa om det går ann å spelle skal funke
Nizzen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Config for å få Crysis beta til å se bedre ut http://www.overclock.net/2803893-post1.html
MrL Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Config for å få Crysis beta til å se bedre ut http://www.overclock.net/2803893-post1.html "Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen." EDIT: glem det^^ Foresten, hva vil se bedre ut? Endret 11. oktober 2007 av Andreas045
MrL Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Var litt avansert å gjøre det der, er det ikke noen som bare kan gjøre om i filene som står, og legge alle filene som er endret i en zip fil eller no?
Nizzen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Var litt avansert å gjøre det der, er det ikke noen som bare kan gjøre om i filene som står, og legge alle filene som er endret i en zip fil eller no? Latsabb! Det tok 2 min å gjøre det....
MrL Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Latsabb! Det tok 2 min å gjøre det.... Hehe, fikk gjort det til slutt jeg å(fant ut at det ikke var så mye likevel )
AnaXyd Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hmm... Ser den åpner opp Singleplayeren der også, men det kommer bare en svart skjerm når jeg trykker på Start game der.
iNeo Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hmm... Ser den åpner opp Singleplayeren der også, men det kommer bare en svart skjerm når jeg trykker på Start game der. Selvfølgelig gjør det det, demoen er jo bare en liten del av spillet, ikke hele spillet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå