Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Sånn, da har jeg sett alt. Haha, ja den var vittig CypheroN. Hadde ikke sett noe av denne serien for kanskje 1-1.5 uker siden, og jeg tenkte jeg skulle sjekke det ut siden Sheldon skulle være så fantastisk osv osv. Må innrømme at jeg ikke hadde det så gøy som jeg trodde jeg skulle ha med de første episodene, kanskje fordi jeg var skeptisk. Men jeg så videre, og nå har jeg begynt å digge denne serien! Så alle episodene som var tilgjengelige til i går kveld (til og med s03e11) for å være klar som dere for å se den nyeste i dag; og jeg må si at det var en jævlig gøy episode. Veldig kos, og slutten var jo bare fantastisk. Haha, Sheldon altså. :D

 

Eneste som suger nå er at jeg har sett alt og må vente en uke på hver episode nå, mens jeg så sikkert 7-8 episoder hver gang jeg tok en liten BBT session siden jeg begynte med serien. Har bare en annen serie som jeg venter en uke for å se 20 min på (except the Simpsons men det er jo ikke så bra lenger) og det er Entourage; og jeg husker hvor ekkelt det var å vente en uke på det. Man får jo bare 20 min etter man venter 7 dager; burde nesten vært 2 eps hver uke! Menmen, ihvertfall glad for at det er en del av sesongen igjen. :) Skal det være sånn ca. 17 eps som i første sesong i år eller skal det være ca. 22 som i andre sesong?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det magiske trikset med å slenge på et par briller, som gjør at personen blir stygg funker jo bra på Bernadette, eller ikke, hot stuff! Herregud for en episk slutt på den siste episoden. Jeg begynte også nettopp å se på serien, og det er så irriterende å vente en uke på ny episode, får jo knapt skrudd på en episode før den er over, knall serie!

 

Hahaha Sheldon :!:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Ja det magiske trikset med å slenge på et par briller, som gjør at personen blir stygg funker jo bra på Bernadette, eller ikke, hot stuff! Herregud for en episk slutt på den siste episoden. Jeg begynte også nettopp å se på serien, og det er så irriterende å vente en uke på ny episode, får jo knapt skrudd på en episode før den er over, knall serie!

 

Word! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...