Hofer Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Heisann Jeg var inne på Steam tideligere i dag og kjøpte The Orange Box fra steam med kredittkortet mitt. Det ble bekreftet og jeg fikk godkjening til å begynne å laste ned. Jeg startet med Episode two selvfølgelig. jeg håper du har spilt HL1/HL2 og Episode One før du begynner på Episode Two ?
Åsen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Kan ikke vente til jeg får penger til å kjøpe Orange Box. Skal til Praha snart så kanskje jeg kjøper det der, men noe jeg lurer på med det er om det blir tjekisk språk (teksten i menyene osv.) på spillene, og om spillet fungerer på PC-en hjemme. Noen som vet? Endret 17. oktober 2007 av Tho-mas
gard. Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Språket kan du nok godt ha som norsk elv om du kjøper det i Praha. Det er det språket du bruker på steam som brukes i spillet også. Selv har jeg spilt 1 time ca. i EP2, og må innrømme at det er diggbart. Nye blodeffekter er deilige å se på. bra med subtitles osv.
Åsen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Ok, men du vet ikke noe om spillet fungerer her i Norge? Kan være noe regions tull som det er på DVD-er og sånt..
Republic3D Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hmm.. så ikke denne tråden før nå. Har hvertfall spillt gjennom Ep2 nå, og det var veldig bra.. Kunne selvfølgelig vært mye lengre...
Mr. Fiskum Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Enig, jeg håper ep3 (hvis det blir det siste spillet i serien) er minst like lang som Half Life 2
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Fjern bilene fra brua så brua tipper ned rett vei.
fpsplayer Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor står hun bare der? Vi har jo drept alle de som kom for å ta oss. Hva skal jeg gjøre?
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Prøv å løp ut og se om det kommer enda en, hvis det ikke funker så loader du bare litt tilbake.
fpsplayer Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Gjort det et par ganger nå, men kvinnemennesket rikker seg ikke. Hvordan får jeg opp porten? Muligens hun kommer løpende da.
Armageddon Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Har du skrudd på strømmen? Det er en kjeller på det første bildet hvor du gjør det.. Om du har gjort det så ta turen til bygningen med senderen..
fpsplayer Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Har skrudd på strømmen, ja.. Var nede i kjellerne å gjorde det. Når jeg kom opp så kom de fire-fem skapningene som vi drepte. Nå står ho bare der. Jeg har vært i alle bygningene rundt, og finner ikke ut av noe. I'm stuck
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Er en bug i såfall. Det eneste du kan gjøre er å loade deg litt tilbake og prøve på nytt.
Armageddon Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jepp. Loade til begynnelsen av kapittelet og spill deg gjennom det igjen. Skal ikke ta lang tid..
fpsplayer Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Kan jeg bare bruke de 3 granatkulene fra SMG'en til å skyte ned det flyet? Det er jo umulig å treffe!
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hvilket fly? Helikopteret du mener? Er jo bare å bruke gravitygunnern ved å løfte bombene det slipper ned og så skyte de tilbake.
fpsplayer Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Helikopter selvfølgelig. Det slipper ikke ned bomber, men det skyter små skudd. Kan vel ikke ta det med gravitygunnen? Det er rett etter de bildene jeg la ut i sted.
chokke Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Helikopter selvfølgelig. Det slipper ikke ned bomber, men det skyter små skudd. Kan vel ikke ta det med gravitygunnen? Det er rett etter de bildene jeg la ut i sted. Du skal nok hoppe utfor den containeren hvor du først møter det, så krype litt før du kommer til bombene
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Speler du på Hard? Eg antar helikopteret slepp bomber uansett, men greit å vite. Det skal sleppe bomber og du skal bruke dei til å ta det ut med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå