Gå til innhold

Prison Break Quiz (Kan innholde spoilers)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... og hva er det du driver med tjotr? Det er slettes ikke din tur nå.

 

Zeromac får ta denne da jeg ikke kommer på noe originalt å spørre om.

what ever, tenkte ikke på det... beklager, legger meg flat :blush:

Prøver bare å holde aktiviteten opp her i gruppa :yes:

Lenke til kommentar
Hvordan havner Bellick i Sona?
Han blir framet for drapet av hun prostituerte som T-Bag drepte.

 

Zeromac får ta denne da jeg ikke kommer på noe originalt å spørre om.

:)

 

Tar et litt langt spørsmål, jeg!

I sesong 3 får Bellick "chicken-foot'en" av en av Sammy's kompiser. Hvorfor får han denne?. Det viser seg at han vinner slåsskampen. Hvorfor/hvordan vant han? Og i ettertid skryter han av dette og hevder han er .... ?

Lenke til kommentar
Tar et litt langt spørsmål, jeg!

I sesong 3 får Bellick "chicken-foot'en" av en av Sammy's kompiser. Hvorfor får han denne?. Det viser seg at han vinner slåsskampen. Hvorfor/hvordan vant han? Og i ettertid skryter han av dette og hevder han er .... ?

1: Får denne for å snuse i kompisen til Sammy sin celle, tror han et Oktavio eller no btw..

2: Før slosskampen, finner han et rom med diverse væsker... finner en væske som dreper fort (?)... han tar en tøy bit å dypper den i denne væsken og knyter den rundt håndleddet, også tar han tøy opp i nesen for ikke å bli 'forgiftet' selv... han går ut i kampen og vinner med å stappe tøybiten med væska han har rundt håndleddet opp i trynet på Oktavio... Oktavio besvimer (eller dør...?) og Bellick har vunnet :D

3: hevder han er best? hmm... kan ikke huske på dette...

 

Satser på at dette er rett og slenger ut et nytt spm.:

Michael ba Tracy McGrady om en tjeneste nesten på slutten av S03... McGrady skulle gi en beskjed til faren sin... faren til McGrady skulle videre ringe Lincoln og kun si denne beskjeden og legge på... Hva var beskjeden fra Michael til Linc? Og hva var budskapet med beskjeden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...