TronDoZY Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Først gjør du : Logg in fileplanet, og så logger du inn på beta forumet (lag bruker først på forumet/fileplanet brukern) og passordet ligger i mailn din, det skal funke etter dette!
Bloody Mess Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Tja, folk diskuterer da betaen omtrent på samtlige forum jeg er på. IGN. Gamespot. Guru 3D. Bare for å nevne noen. De fleste driter i NDA på en Open Beta. Endret 2. oktober 2007 av BTK
MrL Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Først gjør du : Logg in fileplanet, og så logger du inn på beta forumet (lag bruker først på forumet/fileplanet brukern) og passordet ligger i mailn din, det skal funke etter dette! 9621522[/snapback] kommer bare en 404 error
TronDoZY Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Etter som betaen ikke er tilgjengelig lenger, anser jeg den ikke som open. Men med en gang en av de andre her på forumet sier noe utenfor NDA avtalen, kommer jeg til å si en hel masse selv Bryr meg egentlig EKSTREMT LITE om den avtalen, men har ikke lyst til å bli kasta ut
MrL Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Etter som betaen ikke er tilgjengelig lenger, anser jeg den ikke som open. Men med en gang en av de andre her på forumet sier noe utenfor NDA avtalen, kommer jeg til å si en hel masse selv Bryr meg egentlig EKSTREMT LITE om den avtalen, men har ikke lyst til å bli kasta ut 9621551[/snapback] Sjangsen er vel ekstremt liten for å bli kasta ut, crytek folka vet jo hva vi snakker om engang på norsk. Men regler er regler, selvom jeg bryr meg lite selv men skal prøve å holde kjeft...
TFuru Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Prøvde å kjøre Crysis på Vista etter innstalsjonen men da kommer det opp en: "Error loading DLL: CryRenderD3D9.dll, error code 126" Noen som vet hva jeg kan gjøre?
TrueNo Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 tror dette er tråden som har gått kjappest til værs,har aldri sett så mange poster på så kort til,beta closed,svarten...har venta lenge!&%(/%%#argh
TCi Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Er det bare jeg som ikke klarer å logge meg inn? ikke en gang opprette en ny konto for å se om det fungerer... edit: Dette gjelder selve Crysis, har nøkkel. Endret 2. oktober 2007 av TCi
tommen_h Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Bare jeg som stusset litt syns det virket litt rart at den sluttet så raskt etter en ny batch med keys.
Svinat Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Kun utdelingen av keys som er over, de som har fått keys kan spille uten problemer.
TCi Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Kun utdelingen av keys som er over, de som har fått keys kan spille uten problemer. 9621741[/snapback] Bortsett fra meg ser det ut som... Kan hverken logge meg inn, eller opprette en ny konto inne i spillet.
rbr Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 har spillt betaen en stund nå og dette spillet skal jeg uten tvil ha. går nesten helt perfekt når alt står på high. kjører det på en amd athlon 64 x2 6000+ 3 gig ram og gforce 8800 gts 320 mb ram. må nok oppgradere skjermkortet.tror det er der det mangler litt krefter. ser frem til singelplayerdemoen.
MrL Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Fikk nesten hjerteinfarkt 9621750[/snapback] Da er vi to
Svinat Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Snip 9621755[/snapback] Får du en feilmelding når du prøver å opprette en konto? Jeg opprettet min konto i kveld, altså mange timer etter at de sluttet å gi ut beta-keys. Jeg fikk en del feilmeldinger et par ganger, men jeg fikk til slutt til å lage ny bruker.
TCi Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Når jeg oppretter en konto får jeg meldingen om at passordet ikke stemmer med eposten.... merkelig nok. Når jeg logger meg inn med riktig brukernavn og passord, får jeg at brukernavn/passord er feil.
Anbefalte innlegg